Har dere delt nyheten?

minico

Gift med forumet
Junibarna 2015
August 2018
Når planlegger dere å fortelle om graviditeten? Eller har dere avslørt det allerede?

Noen fine/morsomme tips til hvordan dele nyheten tas imot med stor takk ;)
 
Jeg skal ta bilde av mine to søte med nisselue der de holder en liten nisselue imellom seg og ett par babysko under den :-)
 
Jeg har knipset bilde av to colaflasker, en det står mamma og en det står pappa på. Vurderer å legge det ut på facebook etter oul. De nærmeste og mine kolleger vet det allerede.
 
Vi skal på tidlig UL, og jeg har tenkt å lime et bilde utenpå ei vinflaske som en etikett, og skrive "Nytes ca 10.juni" på ;-) Denne skal gis til samboeren foreldre, da de bor 6 t unna og ikke har muligheten til å komme med en gang lille er født. Synes det er koselig at de kan kose seg med god vin, skåle for babyen og feire at de er nybakte foreldre :-)
 
Vi har sagt det til mamma og ett par venniner! Godt å ha noen å snakke med i forhold til fortiden!
 
Har avslørt det på jobben, og nærmeste venninner. Barna vet, og hun eldste fikk fortelle det til mormor og morfar.
 
Har avslørt d på jobben til leder og et par kollegaer..
Dette fordi eg må ha tilrettelegging ift kreftpasienter og utagering
 
Sjefen min og 2 av mine venninner vet om det, og mamma ;) ellers ingen andre enn oss.
 
Her vet bare en venninne og en av mine brødre og svigerinne det :) Venninna prøver hun også, så koselig å dele. Og svigerinna mi ble brått gravid samtidig, og ville fortelle det til meg. Da klarte jeg ikke å la vær å fortelle ;)

Vi venter til etter ul i uke 11/12 med å fortelle til noen andre ;)
 
Har selv fortalt det til to venninner og kommer til å fortelle det til to til når jeg ser dem. Familien planlegger vi å si det til når jeg er over 12 uker, og da kommer jeg til å si det til sjefen min etter det.

Alle andre får nøye seg med å høre det fra jungeltelegrafen :p

Må gruble litt over hvordan vi skal gi nyheten til familien ;)
 
Sjefene mine og foreldrene våre vet det siden jeg er så dårlig.
Sier det i hvert fall ikke til andre før vi har vært på UL i uke 13.
 
Spiren har kommet til ved prøverør, så alle nærmeste visste om dette, og vet nå om at jeg har positive tester. Litt kjedelig at alle får vite det sånn som dette (ingen overraskelse), men sånn går det når ting ikke går helt som planlagt. Mine 4 nærmeste venninner, kommende tanter og onkler, og kommende besteforeldre har fått beskjed endten via. tlf, melding eller facebook faktisk. Hehe… Sånn går det når folk maser "har du testet enda? Hvordan har det gått? Snart blodprøvedagen, nå! " ;) hehehe...
 
Prøverør her også, så det er mange som lurer.. Hittil har jeg bare sagt at jeg ikke er klar for å fortelle noe ennå, og så får de tolke det den veien de vil:) Kun min søster og hans bror m/kone som vet noe (er 5+4 i dag)..
Har vært innlagt i snart 2 uker pga overstimulering, og kommer til å være sykemeldt i 2 uker til minst, så det hjelper på å utsette nyheten.. Stygt redd for at jeg hadde bust ut med det til alle dersom jeg skulle ha vært på jobb som normalt:p
Har større sjanse for å miste pga pcos, så vil vente lengst mulig med å si det:)
 
Rettelse: min samboers bror altså;)
Til jul skal mkn mormor skal få en pakke der det står "til oldemor" på, og så skal vi se hvor lang tid det tar før hun skjønner tegninga;) Blir hennes første oldebarn!
 
Har ikke delt med noen andre enda vi. Måtte dele så tidlig sist pga alvorlige kompliksjoner, så denne gangen vil vi ruge litt, bli vant til tanken å se det an litt.Men min ene søster blir nok først. HUn er mye hos oss, og bor nærmere enn resten av familien. Vi lurer på å la storesøster fortelle det til besteforeldre.
 
Har ikke delt den med noen ennå,men må nok snart informere jobb da formen er dårlig
 
Her vet bare vi det og søsteren min:) prøver og vente til etter ul med og fortelle:) håper magen ikke vokser alt for fort:)
 
Har en venninne og han har en kamerat som vet om det. Ellers vil vi holde det skjult :)
 
Back
Topp