Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: CIlen
ORIGINAL: Bænken
Har ikke byttet enda. Hadde håpet vi kunne vente til pappan kommer hjem neste gang. men ser ut til at vi må ta det før.
Snuppa er ikke mer enn 8130g å 66,5 cm men selene på maxi cosi`n går litt neden for skuldrene nå så jeg i dag..
Jeg var på babyshop og spurte om det med selene og de sa at det ikke gjorde noe at selen kom fra undersiden av skulderen sålenge selene stilles lenger. Tar hun feil?
ORIGINAL: Sissel K
ORIGINAL: CIlen
ORIGINAL: Bænken
Har ikke byttet enda. Hadde håpet vi kunne vente til pappan kommer hjem neste gang. men ser ut til at vi må ta det før.
Snuppa er ikke mer enn 8130g å 66,5 cm men selene på maxi cosi`n går litt neden for skuldrene nå så jeg i dag..
Jeg var på babyshop og spurte om det med selene og de sa at det ikke gjorde noe at selen kom fra undersiden av skulderen sålenge selene stilles lenger. Tar hun feil?
Vi har selene på øverste hullet og når de går nedover ( 2 cm ned på skulderen) så e ikke sete sikkert nok i en evt kollisjon. D sa de på babyshop og barnas hus te meg.
ORIGINAL: Cathrine76
At selene går nedforbi skuldrene gjør ikkje noe når barnet sitter i bakovervendt sete, det er i fremovervendt sete at selene ikkje skal være nedenfor skuldrene. Det viktige med babysete er at hodet ikkje kommer over kanten på sete. Ellers så er det beste at barnet sitter så lenge som mulig i babysete [;)] Har av erfaring funnet ut at dei sier masse rart på babybutikker ang sikring av barn i bil[&:] Sjekk heller med trygg trafikk hvis dåke lurer på noe[:)]
ORIGINAL: Sissel K
Kjøpte i dag vi og, men har ikke byttet d enda. Jenta vår er for lang te maxi cosi, selene er nedenfor skuldrene. Då var d ikke sikkert lengre, dersom noe sku skje. Jenta vår er snart 6mnd og 70 cm lang, men "bare" 9 kg
Bytter nok sete i helgen[:D]