Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Klarer liksom ikke snakke om sånnt før babyen er ute vi... jeg har denne gangen prøvd å ta opp diskusjonen med mannen, men han tar ikke hintet og er null å få ut av...
Regner med det blir en Oskar hvis det blir gutt da siden han har nevnt det før, men hvis det blir jente (som vi tror) så må det nok opp til diskusjon når ungen er ute
Vi har bestemt oss, eller det vil si når vi fikk vite at det var ei jente denne gangen (vi har gutt fra før) så ga samboer tillatelse og godtok et navn som betyr mye for meg og som jeg alltid har likt veldig godt Så her omtaler vi hun med navn til de nærmeste, storebror bruker også navnet når han snakker og synger til magen
Hadde endel navn skrevet ned før vi fikk vite kjønn. Barnefar likte nesten ingen av navna noe særlig, eller ingen som stod skikkelig ut men da vi fikk vite at det er jente, lyste et navn på lista plutselig opp så foreløpig er det Olivia som bor inni magen
Har en liten liste, men ikke 100% enda. Tenker på de ulike navnene, og forsøker å kjenne på om det passer godt inn med oss, samt hvor enkelt det er å uttale osv
Ikkje bestemt noko namn enda, har nesten ikkje diskutert det heller. Bf har vert veldig gira på Sigurd, etter sin oldefar, og sjølv om eg ikkje er sååå fan av namnet, så har eg vendt meg til tanken og namnet har i grunn blitt litt bedre med tida. Så kanskje det er ein Sigurd inni her?