Har dere bestemt dere for navn?

Har fortsatt en liste med navn, men er et navn som stadig dukker opp i hodet mitt, så kanskje jeg bør ta det som et tegn? :pompus:
 
Vi har nok mest sannsynlig bestemt oss, men tror vi skal holde det for oss selv til fødsel :) syns det er litt koselig at bare vi vet :happy:
 
Klarer liksom ikke snakke om sånnt før babyen er ute vi... :p jeg har denne gangen prøvd å ta opp diskusjonen med mannen, men han tar ikke hintet og er null å få ut av...
Regner med det blir en Oskar hvis det blir gutt da siden han har nevnt det før, men hvis det blir jente (som vi tror) så må det nok opp til diskusjon når ungen er ute :D
 
Vi har bestemt oss, eller det vil si når vi fikk vite at det var ei jente denne gangen (vi har gutt fra før) så ga samboer tillatelse og godtok et navn som betyr mye for meg og som jeg alltid har likt veldig godt :Heartpink Så her omtaler vi hun med navn til de nærmeste, storebror bruker også navnet når han snakker og synger til magen :Heartpink:Heartpink
 
Hadde endel navn skrevet ned før vi fikk vite kjønn. Barnefar likte nesten ingen av navna noe særlig, eller ingen som stod skikkelig ut:meh: men da vi fikk vite at det er jente, lyste et navn på lista plutselig opp:joyful: så foreløpig er det Olivia som bor inni magen:Heartred
 
Har en liten liste, men ikke 100% enda. Tenker på de ulike navnene, og forsøker å kjenne på om det passer godt inn med oss, samt hvor enkelt det er å uttale osv:)
 
Ikkje bestemt noko namn enda, har nesten ikkje diskutert det heller. Bf har vert veldig gira på Sigurd, etter sin oldefar, og sjølv om eg ikkje er sååå fan av namnet, så har eg vendt meg til tanken og namnet har i grunn blitt litt bedre med tida. Så kanskje det er ein Sigurd inni her? :hilarious:
 
Back
Topp