Har dere bestemt dere for navn?

Mada

Forumet er livet
Septemberhjertene 2018
MayDay2021
Spennende å høre :joyful:

Her landet vi tilslutt på Emil, og kommende storebror forteller alle at lillebroren i magen heter Emil :love7
Det vi ikke er enige om enda er mellomnavn, min familie er svensk og jeg vil selvfølgelig ha et mellomnavn som mannen trenger litt tid på å godta :hilarious:
 
Me har bestemt oss for navn, og har bestemt oss for å holde det hemmelig til etter han er fødd... Me er vel litt redd for at nokon skal reagere på navnet, sånn at me kjem til å føle for å endre det, men etter han er fødd trur me at folk ikkje kjem med meiningane sine på samme måte.. :)
 
Spennende å høre :joyful:

Her landet vi tilslutt på Emil, og kommende storebror forteller alle at lillebroren i magen heter Emil :love7
Det vi ikke er enige om enda er mellomnavn, min familie er svensk og jeg vil selvfølgelig ha et mellomnavn som mannen trenger litt tid på å godta :hilarious:
Åå så koselig navn ❤️ Emil sto øverst på vår liste over guttenavn. Blir jente så nå står Elisa og Thea høyest på listen :dummy1:
 
Vi har en liten liste med navn, og så bestemmer vi oss når vi ser han :)
Men jeg har ett navn øverst på lista, og driver og kaller han det hele tida.. Elias :Heartred
 
Vi bestemte oss kjempe tidlig! Rundt uke 13 så fant vi ut at det er Ask som kommer I mai ❤:joyful:
 
Har 2-3 namn på lista, men ikkje bestemt oss endå. Eller, det vil seie, eg har 2-3 namn på lista, og så forsøker sambuar å finne ut om han kan level med eitt av dei.. :hilarious: (Han har sjølvsagt ikkje nokre eigne forslag.. :p)
 
Me har bestemt oss for navn, og har bestemt oss for å holde det hemmelig til etter han er fødd... Me er vel litt redd for at nokon skal reagere på navnet, sånn at me kjem til å føle for å endre det, men etter han er fødd trur me at folk ikkje kjem med meiningane sine på samme måte.. :)
Koselig å holde det for seg selv også, blir ens egen lille hemmelighet :) Men om folk har noe å si om navnevalg så får de holde det for seg selv altså, navnet skjemmer ingen og det er da deres valg hva dere skal kalle lille :Heartred
 
Vi har en liten liste med navn, og så bestemmer vi oss når vi ser han :)
Men jeg har ett navn øverst på lista, og driver og kaller han det hele tida.. Elias :Heartred
Vi hadde også Elias på lista, det er så koselig navn:joyful::Heartred
 
Vi bestemte oss kjempe tidlig! Rundt uke 13 så fant vi ut at det er Ask som kommer I mai ❤:joyful:
Så herlig å klare å bestemme seg så tidlig, og ikke minst med så fint navn! :joyful::Heartred Synes det føles så nært når man har navn til mageboeren:joyful:
 
Har 2-3 namn på lista, men ikkje bestemt oss endå. Eller, det vil seie, eg har 2-3 namn på lista, og så forsøker sambuar å finne ut om han kan level med eitt av dei.. :hilarious: (Han har sjølvsagt ikkje nokre eigne forslag.. :p)
Sånn var det her også, han bare sa nei til all forslag jeg hadde, men hadde ingen forslag selv :hilarious: Så jeg maste og maste til han fant noen han kunne leve med, og så etterhvert var det bare naturlig at det ble det navnet :):Heartblue
 
Fortsatt litt usikker. Jeg står mellom 2 navn, mens mannen er vel ganske klar i sin sak hva klumpen skal hete :)
 
Så herlig å klare å bestemme seg så tidlig, og ikke minst med så fint navn! :joyful::Heartred Synes det føles så nært når man har navn til mageboeren:joyful:
Ja har vært herlig å prate med Askeladden så lenge allerede :hilarious:
 
Back
Topp