Har dere bestemt dere for navn enda?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
Hadde jentenavn klart, men inni magen var det visst en gutt :-) Det er vanskeligere, synes jeg! Har noen vi synes er fine, men ingen favoritter :O

vi har ikke bestemt oss. Jeg har skrevet ned masse navn jeg synes er fine på begge kjønn (vi vet ikke hva det blir) så har mannen min strøket ut de som er uaktuelle for ham. Så får vi se hva vi ender opp med.

Nei, og vi har vel ikke snakket noe særlig om det. Jeg likte et navn han ikke ville ha, og motsatt. Så langt kom vi :P

Nope. Samboer har, men vi er ikke helt enig enda :p

Tror vi har kommet fram til et navn, så vi går og "smaker" på det navnet før vi bestemmer oss helt. Har fortsatt god tid ;)

Det er så utrolig rart, for ett par uker siden var jeg overbevist om at vi ikke kom til å bestemme oss for navn før lillejenta er ute, men plutselig kom navnet - helt av seg selv! Min kjære er like enig han også, så nå kaller vi henne ved navn! Tror det er ganske bestemt nå jeg ;-) Digger det! <3

Hadde jentenavn klart, men blir en liten gutt her :-) Har så vidt begynt å kikke på navn, men ikke bestemt ennå.

Hadde guttenavn klart, men så er det jo jente vi venter :) Synes det er skikkelig vanskelig... Vi har 4 aktuelle navn nå som vi "øver" litt på, tester de ut, så får vi se hva det blir :)

Har navnet klart ja :D

selv om jeg ikke vet kjønnet enda, så har vi en veldig sterk følelse på at det er ei lita jente! så vi har endelig jentenavnet klart:):dummy1:
Men aner ikke hva jeg gjør om det viser seg å være en liten gutt, for da har jeg ingen peiling på hva navnet skal bli:hilarious:

Back
Topp