Har dere bestemt dere for navn enda?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
Delvis bare.

Her vil mest sannsynlig gutten bli kalt opp etter farfaren sin, oldefar på min side og tippoldefaren sin på pappaen sin side :-) Jenten har foreløpig fått ett navn men vi lurer på ett eller to til på hun også :-)

Kanskje jentenavnet. Guttenavn er umulig føler jeg :P Har jo allerede brukt opp det vi syns var fint. :D

Jeg og Mannen har snakket om noen aktuelle navn til både gutt eller jente fordi på oul var det en sjenert luring som ikke ville vise seg fram da blir kjønnet en overaskelse ;)

Vi har blitt enige om navn nå, men får sjå når babyen kommer ut om det passer.

Så mange som har navnet klart allerede! :-D

Så mange som har navnet klart allerede! :-D

Vi har nesten ikke begynt å tenke på det enda engang vi :p tror ikke vi helt skjønner at det kommer en liten fyr her om noen få mnd :joyful: tror kanskje vi er der etter neste kontroll på riksen om ikke så lenge :)

Fikk vite kjønnet for et par dager siden, og idémyldringen har begynt ;) Vanskelig å finne navn som begge liker :p Et par av forslagene mine fikk totalslakt, haha. Men så var jeg heller ikke nådig mot et par mannen kom med ;)

(Haha, så først nå at jeg oppholdt meg i november16-forumet.. Jaja.. :P)

Vi har nesten ikke begynt å tenke på det enda engang vi :p tror ikke vi helt skjønner at det kommer en liten fyr her om noen få mnd :joyful: tror kanskje vi er der etter neste kontroll på riksen om ikke så lenge :)

Hehe :D Tiden går så fort, syns jeg! Tror ikke vi kommer til å "diskutere" navn seriøst før etter baby har kommet.. :-p

Vi har en liste med navn som vi tar med på sykehuset og ser hva han passer til :)

Nå ser jeg lyset i tunnelen, vi har et navn som begge liker, blir mest sannsynlig dette. Men tenker litt til før vi bestemmer oss helt for det:)

Hadde guttenavn klart, men så er det jo jente vi venter :) Synes det er skikkelig vanskelig... Vi har 4 aktuelle navn nå som vi "øver" litt på, tester de ut, så får vi se hva det blir :)
Haha, akkurat sånn her også ;) Var sikker på at det skulle bli gutt og hadde så mange guttenavn å velge mellom som jeg synes er så fine! Nå som jeg vet at det er jente er jeg nesten helt blank. Men det kommer vel etterhvert :)

Back
Topp