Har dere bestemt dere for hva den lille skal hete?

Vi (les jeg) har mange forslag men ingen som virkelig klinger... Skal jo passe sammen med tre andre navn og... Pappaen mener det ikke haster å tenke på navn for det dukker plutselig opp når vi ser henne.... Grrrr..... Gjorde det med minsten.., han hadde et helt annet navn inne i magen...
 
Ikke bestemt. Veldig usikker på guttenavn. BF liker et jeg ikke liker i det hele tatt, og jeg har noen ideer, men er liksom ingen jeg er helt sikker på. Kan bli vanskelig det her :D
 
Hun skal hete Liva Maria <3
 
Vi vingler mellom Mathias og Mikkel. Min favoritt ér egentlig Mathias, men er veldig glad i Mikkel :p Tror rett og slett vi må se når han kommer ut.;)
 
Vi vingler mellom Mathias og Mikkel. Min favoritt ér egentlig Mathias, men er veldig glad i Mikkel :p Tror rett og slett vi må se når han kommer ut.;)

Jeg og sambo snakket også om Mikkel i går! :D :p
 
Jeg tror jeg får viljen min og at det blir emilian :) har også tenkt på matheo,jonas,noah og tobias,men klarer ikke helt å gi slipp på emilian så tror det blir det:)
 
Hihi, jeg kjenner en Mikkel på 5mnd :p

Har vel to navn på lager, men veldig usikker.. Tenker jeg venter til prinsessa ankommer før det blir bestemt noe :)
 
En venninne av meg er sammen med en danske som heter det:) Vi tenker på Anna eller Emily :)
 
Mange fine navn her! :)
 
Her får vi en liten gutt som vi tenker på å kalle Andreas:) Både min morfar og farfar het Andreas, ekstra kjekt med et navn som ligger i familien selv om dette ikke var et kriterium i utgangspunktet :)
 
Her i huset er vi ikke helt enig. Jeg er veldig gla i navnet Aria... men gubben er ikke helt med på den:p Men vi har nu andre navn i bakhodet... skjønt jeg tror ikke vi finner noe før vi får babyen i armene. Skulle det vise seg at det er gutt, så liker jeg Lucas godt.
 
Det første som kom fram var Niklas, men vi smaker fortsatt på d. storesøster hete Emilie Andrea, å jeg har litt lyst på dobbeltnavn på lillebror å. Men finner ikke noe som klaffer med Niklas. Noen forslag? Så vi tenker enda :)
 
hadde en liste på over 20 navn frem til vi en kveld satte oss ned og strøk ett og ett navn, annenhver gang - endte opp med 3 favoritter....har grublet litt på de nå, og i forrigårs bestillte jeg smokkelenke med navn, så jeg tok avgjørelsen :) Sambo satt sammen med meg da, og jeg fikk lov ;)

Men kommer til å holde navnet litt for oss selv enda tror jeg, rart å ha bestemt hva ho skal hete synes jeg :p
 
Her blir det Sebastian <3 storebror heter Kasper så synes det passet til hans navn også :)
 
Her blir det Sebastian <3 storebror heter Kasper så synes det passet til hans navn også :)
Elsker navnet Sebastian:)
Naboen har Sebastian,Caspher og Emma:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Back
Topp