Har dere bestemt dere for hva den lille skal hete?

Millacamilla

Glad i forumet
Og vil dere dele?
Her tror jeg vi har bestemt oss for Cornelia :)
 
Tror kanskje det, men vil holde det hemmelig litt lenger ;) helt til det er helt sikkert :)
 
Her blir det Lars eller Synne :) vi skal jo ikke vite kjønn, så måtte finne begge deler :)
 
vi sliter med å finne navn :( har ikke et vi liker litt engang hehe.. for bare håpe det snart popper opp et fint prinsesse navn :)
 
vi sliter med å finne navn :( har ikke et vi liker litt engang hehe.. for bare håpe det snart popper opp et fint prinsesse navn :)
Ingen? Her hadde vi heldigvis noen vi syntes var fine, men det er jo ikke lett å skulle bestemme en annens navn! Håper det dukker opp noen navn for dere da, men er jo ikke noe hast enda :)
 
Vi er litt i tenkeboksen...foreløpig er Olai og Simon de to på toppen, men fortsatt tid til å finne flere ;)
 
Langt borte.... vi hadde to jentenavn og de har vi brukt....
Og hadde overhode ikke tenkt på andre navn,da vi ikke skulle ha flere barn,
men det dukker vel opp tilslutt:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Her tror vi at Owen er blitt bestemt! :) men har fortsatt Logan i tankene enda, så skal ikke legge det helt bort! :)
 
Her blir det enten Erik Maheo eller Leon Mathias.. Mannen og jeg har hver vår favorit av den, så får vi se hvem som må gi litt etter til slutt. hehe
 
Her blir det enten Erik Maheo eller Leon Mathias.. Mannen og jeg har hver vår favorit av den, så får vi se hvem som må gi litt etter til slutt. hehe
Hele sånn har det vært her i huset og. Men jeg sa dessverre før fødsel ar hvis det ble en gutt så skulle mannen få bestemmelsesrett :p sånn at jeg kunne velge om det ble jente :p
 
Me har ikkje bestemt oss men me like Jonas og Vilde:) me vil kje bestemma oss før me ser den lille :)
 
Hvis det er jente blir det Thea Helene (oppkalling etter oldemor). Hvis det skulle vise seg at det er en gutt blir det Tobias eller Noah.
 
Her har vi bestemt oss for navne Amanda:) har en gutt fra før av som heter Amadeus:)
 
Har ikke bestemt oss helt,men vi vil ha ett navn som passer i Norge men også i min kjæres land.Så vi tenker navn som Noorah, Sarah og Farrah, :)
 
Har en topp tre! Kan også si at to av navnene begynner på C etter mammaen ;)
 
Har vært øangt borte fra å tenke på navn.. men et vihar snakka bittelitt om er Vikotria :)
 
Back
Topp