Har dere begynt

Septemberkansje

Betatt av forumet
Januarskatter 2015
Å handle inn ting til babyen??:) Klær,seng ,vogn eller tenker dere også at ting kan gå galt å vil vente litt til sjøl om en er over den største faren :/ :p

Vi har det vi trenger etter storesøstrene. Skal kjøpe ny sprinkelseng, men det tar vi når det nærmer seg. Kommer til å handle litt nye klær, men vil vente og se om vi ser kjønnet på OUL først.

Har henta hjem senga jeg og mine søsken brukte da vi var små, skal strax begynne og pusse den opp litt :) Ellers har jeg kun kjøpt en liten dekor til rommet, ellers ingenting.. Har kjempe lyst og begynne nå som jeg er over 12 uker, men har ingen gøye butikker og gå i her jeg bor, så må nokk vente til jeg drar på ferie ;)

❤️25.1.15❤️

Vi har vogn etter de to andre, men mangler stellebord, skal kjøpe ny sprinkelseng+ litt div. tenker å ta d litt hver mnd etter OUL :-)

Termin 4.januar ❤

Har kjøpt vogn (var på salg og meget rimelig, så slo til! Haha). Men ellers tenker vi å vente med alt annet til jeg er litt lengre på vei, og vi vet kjønnet :D

Har kjøpt masse babyklær som passer både gutt og jente :p seng+bilstol og vugge har vi allerede i boks. Vi trenger stellebord og vogn og da er vi i boks. (Begynte handle ting sånn smått for et år siden.)

❤️27.12.14❤️

Jeg har nok det aller meste etter første mann, men har kjøpt et bæresjal og et sett kjøpte jeg med den vordende storebroren rett etter han fikk ta del i nyheten.

1. Mann skal bli storebror

Jeg har kjøpt litt klær, smokker og lammeskinn :) venter med de "store" tingene til etter OUL.

<3 Termin 26.01.15

Venter litt, særlig med tanke på at vi får veldig mye og har ikke oversikt over alt vi trenger siden mye får vi i bryllupsgaver osv.

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

Her står stellebord, tripp trapp stol med new born set, bilstol, og baby monitor klart :-)
Jeg er 13 uker, snart 14! :-D

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjøpt et par nøytrale plagg og vognbagen jeg ville ha :) (Hadde understell fra før). Trenger fortsatt litt småting, må kjøpe ny sprinkelseng og bilsete.. Tar det litt etter litt tenker jeg, så blir det ikke så mye på en gang :)

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

Vi har vogn og alle vognposer i orden.
Bilstol med base og vinterpose.
Vogga står klar :)
Senga og alt til den har vi og babycall.

Mangler:
Vippestol
Ammepute
Babygymmatte
Stellekommoden med matta

Klær kjøper vi når vi vet kjønnet :)

---------------------------------------
♡ Vi venter nummer 3 ♡
☆Januar 2015☆

Har handla en liten bamse og en heldrakt, kjøpt garn i fargen jeg tror kjønnet blir til et vognteppe men får se om det blir brukt eller må byttes i andre farger :)

Også har jeg handla noen Tøybleier i små størrelser, har mye til lille blir større men ikke mange til helt i starten :)

Vi har kjøpt seng og fått vogn av foreldrene mine:-) Kjøpte også ett par bodyer og en bamse etter tidlig ul da jeg var ca 7 uker på vei:-)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Kjøpt bilstol og ett plagg på 70% salg.
Ellers så syns jeg egentlig det er litt tidlig, vil gjerne vente til etter oul. Så etter oul må vi sette oss ned og tenke på hva vi trenger

Jente2009,Jente2011 og Baby2015
Termin 09.01.2015

Har kjøpt litt klær og vogn :) lekegrind og sete pluss vippestol har vi etter forrige. Skal bare kjøpe en seng til så har vi det meste ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Kommer til å vente til etter ferien, er litt smått med penger nå. Ellers hadde jeg vel slått til om jeg hadde funnet tilbud på blant annet vogn, bilstol og ullklær:-)
Har mye fra før etter første mann, i allefall ettersom det mest sannaynlig blir gutt denne gangen å:-D

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Har faktisk kjøpt d meste, bestilte barnevogn idag. Vi har stellebord igjen som skal kjøpes senere. Har kjøpt masse klær på salg. Starta ifjor når jeg ble gravid for første gang :p

Ja, jeg har heller ikke helt klart å holde meg... :) Men bare noen klesplagg her og der, da. Mangler fortsatt alt av utstyr (vogn, bilstol, stellegreier, seng osv.). Vanskelig nok å orientere seg om hva man trenger og hva man skal velge, liksom så greit med klær! ;)

Back
Topp