Har dere begynt på hentesettet? Hvilket skal dere ha? :D

Molly

Med lille spira i magen <3
Jeg tenker jeg vil begynne på hentesettet nå, ettersom jeg vet vi venter ei jente :-D Har dere noen fine tips, link til oppskrifter? :-D

Svigermor har begynt på et sett jeg ønsket meg :D men husker ikke hva det heter, kan legge ut bilde av det når jeg er til hun :)

Ja gjør det! Tror kanskje jeg også skal få svigermor til å strikke det, så blir det jevnt og fint :D

Bestilte hentesett av svigermor dagen vi var på OUL :) skal strikke vognteppe og bilteppe/pose sjøl tenkte jeg.... men har ikke begynt enda

Jeg vet ikke enda :P lurer litt på om det blir ull/bomull body og strømpis under Marius dressen :)

❤️Termin 17.jan.15❤️
❤️Nr 4 på vei :D ❤️

Her skal tanten min hekle hentesett til meg :) hun har smått begynt, men må vite kjønn for at hun skal få det ferdig ! :D så gleder meg veldig til å se det ferdige produktet :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Har ikke tenkt på det. Hadde vanlige klær til storesøster så regner med at det blir det her også, + ekstra tepper osv. Her blir det mest sannsynlig trikk så blir vel vognpose også :)

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

Moren min strikker ett hentesett til oss:-)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Jeg strikker heldress i merinoull, skal lage sokker, lue og votter i samme:-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hentesett blir det vel ikke, men jeg har strikket en omslagsjakke og en body. Ikke sikker på hvilken av disse den blir å reise hjem i. Bodyen kanskje? Begge deler så mykt at babyen kan ha det mot huden...deilig, deilig. Nå holder jeg på med en bukse i hvitt og gråbeige som vil passe til begge deler. Har strikket en såkalt djevellue og et par sokker, så skal det strikkes votter.
ImageUploadedByBV Forum1409012506.411709.jpg
ImageUploadedByBV Forum1409012521.933709.jpg
ImageUploadedByBV Forum1409012535.896664.jpg

Sent from my iPad using BV Forum

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1409012478.978050.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1409012478.978050.jpg
    158,2 KB · Visninger: 12
BodyenImageUploadedByBV Forum1409012810.015568.jpg

Det er enkle, myke og funksjonelle ting jeg har laget, ikke mye dilldall akkurat...

Det blir altså tynn ull under pose i bilstolen. Kanskje blir det en litt tykkere lue...

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp