Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har dere begynt på hentesettet? Hvilket skal dere ha? :D
Skal ikke ha noe spesiellt hentesett. Har ikke hatt det til de andre ungene heller. Blir vanlige klær under ulldressen og så oppi bilstolposen i bilstolen
Her skal tanten min hekle hentesett til meg hun har smått begynt, men må vite kjønn for at hun skal få det ferdig ! så gleder meg veldig til å se det ferdige produktet
Har ikke tenkt på det. Hadde vanlige klær til storesøster så regner med at det blir det her også, + ekstra tepper osv. Her blir det mest sannsynlig trikk så blir vel vognpose også
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015
Hentesett blir det vel ikke, men jeg har strikket en omslagsjakke og en body. Ikke sikker på hvilken av disse den blir å reise hjem i. Bodyen kanskje? Begge deler så mykt at babyen kan ha det mot huden...deilig, deilig. Nå holder jeg på med en bukse i hvitt og gråbeige som vil passe til begge deler. Har strikket en såkalt djevellue og et par sokker, så skal det strikkes votter.