Peppercat
Gift med forumet
Så utrolig deilig. Godt å kunne være vekke en stund når man først reiser så langt. Vi var i bryllup i Kroatia i sommer og det var magisk.Vi tenker ca 6 uker.. også spørs det om det blir bryllup i samme slengen![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så utrolig deilig. Godt å kunne være vekke en stund når man først reiser så langt. Vi var i bryllup i Kroatia i sommer og det var magisk.Vi tenker ca 6 uker.. også spørs det om det blir bryllup i samme slengen![]()
![]()
Så utrolig deilig. Godt å kunne være vekke en stund når man først reiser så langt. Vi var i bryllup i Kroatia i sommer og det var magisk.
Har ikke vært der jeg heller, men kjenner ingen som har vært der og ikke beskriver det som magisk. Blir nok en fantastisk tur. Vi giftet oss i kirke med masse folk og mye greier. Skulle jeg gjort det i dag hadde det blitt noe helt annet. New York eller noe i den duren, bare oss og eventuelt de nærmesteHar alltid drømt om å gifte meg på en kritthvit strand engang. Vi tenkte at når vi først vurderte Thailand og vi har "betalt" ferie, så kan vi jo liksågodt slå litt på stortromma. Vi er jo forlovet, og skal jo gifte oss.. så det ville nesten være dumt å ikke gjøre det
Og gleder meg max til Thailand. Har aldri vært der før, men hører av folk som har vært der at de ofte refererer til turen som den beste eller en av de beste turene de har vært på. Skal visst være veldig barnevennlig også.![]()
Har ikke vært der jeg heller, men kjenner ingen som har vært der og ikke beskriver det som magisk. Blir nok en fantastisk tur. Vi giftet oss i kirke med masse folk og mye greier. Skulle jeg gjort det i dag hadde det blitt noe helt annet. New York eller noe i den duren, bare oss og eventuelt de nærmeste
God plan :-DEr ikke religiøs, så å stå foran presten og forkynne min kjærlighet ovenfor gud er ikke noe jeg har noe særlig lyst til
Men kunne godt ha tenkt meg en spirituell sermoni
New York høres jo og ganske staselig ut. Kanskje neste gang jeg gifter meg![]()