Har dere begynt å planlegge sommerferien?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Så utrolig deilig. Godt å kunne være vekke en stund når man først reiser så langt. Vi var i bryllup i Kroatia i sommer og det var magisk.

Har alltid drømt om å gifte meg på en kritthvit strand engang. Vi tenkte at når vi først vurderte Thailand og vi har "betalt" ferie, så kan vi jo liksågodt slå litt på stortromma. Vi er jo forlovet, og skal jo gifte oss.. så det ville nesten være dumt å ikke gjøre det :P
Og gleder meg max til Thailand. Har aldri vært der før, men hører av folk som har vært der at de ofte refererer til turen som den beste eller en av de beste turene de har vært på. Skal visst være veldig barnevennlig også. :D

Har alltid drømt om å gifte meg på en kritthvit strand engang. Vi tenkte at når vi først vurderte Thailand og vi har "betalt" ferie, så kan vi jo liksågodt slå litt på stortromma. Vi er jo forlovet, og skal jo gifte oss.. så det ville nesten være dumt å ikke gjøre det :p
Og gleder meg max til Thailand. Har aldri vært der før, men hører av folk som har vært der at de ofte refererer til turen som den beste eller en av de beste turene de har vært på. Skal visst være veldig barnevennlig også. :D
Har ikke vært der jeg heller, men kjenner ingen som har vært der og ikke beskriver det som magisk. Blir nok en fantastisk tur. Vi giftet oss i kirke med masse folk og mye greier. Skulle jeg gjort det i dag hadde det blitt noe helt annet. New York eller noe i den duren, bare oss og eventuelt de nærmeste

Har ikke vært der jeg heller, men kjenner ingen som har vært der og ikke beskriver det som magisk. Blir nok en fantastisk tur. Vi giftet oss i kirke med masse folk og mye greier. Skulle jeg gjort det i dag hadde det blitt noe helt annet. New York eller noe i den duren, bare oss og eventuelt de nærmeste

Er ikke religiøs, så å stå foran presten og forkynne min kjærlighet ovenfor gud er ikke noe jeg har noe særlig lyst til ;)
Men kunne godt ha tenkt meg en spirituell sermoni :)
New York høres jo og ganske staselig ut. Kanskje neste gang jeg gifter meg :P

Er ikke religiøs, så å stå foran presten og forkynne min kjærlighet ovenfor gud er ikke noe jeg har noe særlig lyst til ;)
Men kunne godt ha tenkt meg en spirituell sermoni :)
New York høres jo og ganske staselig ut. Kanskje neste gang jeg gifter meg :p
God plan :-D

Vi skal til Danmark og sørpå for å besøke familien min :) Vet ikke helt hvor lenge vi blir enda, men planen er å ta bilen og kjøre gjennom Danmark så kan vi dra innom flere steder og ta ting litt som det kommer ;) Man vet jo aldri hvordan unge man får, men regner med at vi klarer det når vi er to og har god tid. Tenker å ikke bestille så mange ting på forhånd så blir det krise og ungen er vrang blir vi bare der vi er og koser oss der :p

Vi skal nok besøke min familie, og en tur på hytta. Men vi har tenkt en tur på spahotell til høsten, de har ett flott høyfjellshotell med leiligheter i Åre (Sverige) som vi tenkte å unne oss ☺️
Så tenkte jeg på en jentetur når julen nærmer seg ☺️

Her blir det vel å reise ned til familien min på Vestlandet og besøke familien til samboeren nordafor.

Back
Topp