Kirke booket og lokale 21 juni. Driver å tar bilder av frøkna som skal være på invitasjonene har god tid på meg enda da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi skal ha 14. Juni. Hvor lenge før er det vanlig å sende inn invitasjoner?
Skal ha 7 juni. Vi sendte for 2-3 uker sidenVi skal ha 14. Juni. Hvor lenge før er det vanlig å sende inn invitasjoner?
Me ska ha 7 juni, har ikkje sendt ut invitasjonane endo, ska gjera da i neste veka når dei kjem i postenVi skal ha 14. Juni. Hvor lenge før er det vanlig å sende inn invitasjoner?
Samme dato her har ikke bestilt invitasjoner engang.. Har ikke vært hjemme den siste mnd så jeg har ikke tenkt noe særlig på det. Sender ut neste uke da får de 1 mnd på seg.Skal ha 7 juni. Vi sendte for 2-3 uker siden
Fant ikke hun som broderte det jeg. Har du link?Handlet masse pynt på ebay og brodert bunafssløyfebånd på epla.no
http://epla.no/handlaget/produkter/765135/Fant ikke hun som broderte det jeg. Har du link?
Da får jeg ta en tur på Nille Ingen vits i å kjøpe dyrt når man kan få det billigKjøpt papirduk på Nille !! Mye billigere enn hos staples
Kommet langt? veldig kjekt å bla i sliktHar kjøpt pappbokstavet og maling på panduro.no
Er 3d bokstaver
Skal males og stå i lokalet, kanskje gavebordet
Skal og lage fotobok som ligger fremme som folk kan få bla i
Kjøpte kubbalys ( lyseblå) på søstrene grene Å sånne små brikker so lyso ska stå på Bestillte bordkort å litt bordpynt, serviettar på timogtia.noHittil har vi booket kirke og lokaler. Holder på å lage invitasjoner og håper jeg får dem ut i løpet av neste uke en gang. Ellers er jeg helt blank på pynt, og tar gjerne i mot tips om hvor de selger billige lys og servietter
Kirke, lokale bestiltKommet langt? veldig kjekt å bla i slikt
Kommet langt duKirke, lokale bestilt
Invitasjoner sendt
Bestilt pompom'er, bordkort, tyll, servietter m navn/dato + småpynt på ebay (motatt alt)
Bestilt brodert bãnd til dåpskjolen på epla(motatt)
Bestilt bokstavene på pandora. Venter på disse
Det som gjenstår:
- bestille koldtbord
- bestille dåpskake
- spørre noen folk om de kan bake
- lage fotobok
+ sikkert mer
Er jo ikke så lenge til 7juniKommet langt du