Har dere begynt å planlegge dåp/navnefest?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Camilla
  • Opprettet Opprettet
Kirke og lokaler er ordnet, holder på med invitasjoner som sendes ut om 2 uker :) innkjøpsliste holder jeg også på med. Blir intimt med ca 35 stk (vi har enorm familie) :)

Kirke og lokaler på plass. En fadder på plass. Invitasjoner ja... det må vel til. Svigermor tar av på prosjektet, blir spennende å se hva som skjer. Mamma skal kanskje sy dåpskjole. Kjenner jeg er litt for opptatt med amming til å engasjere meg så veldig. Men skal nok få ungen døpt.

Her er dåpen allerede vel gjennomført :-D begynte å planlegge allerede i desember, hehe.

Er takk og lov ferdig

Fikk brev fra kirken i går om datoer, og skal ha det i stua hjemme;) Mamma er kokk og skal lage maten. Kjolen har vi fra storesøster sin dåp. Så da er det bare å finne ut hvem som skal være faddere.. og sa er vel det meste klart;)

Dette er tredje dåp.. Stor familie og mye jobb med dåp, så vi gjør det enkelt! Dåp i kirken, så hjem med faddere og spiser middag hos oss -bestiller fra catering-firma!

Dato og lokale i boks, har dåpskjole, sendt ut invitasjoner i dag. Kjøpt inn litt brus og litt annet til dåpen. Tenkt ut hva mat vi skal ha og begynt å tenke på hvordan vi skal få det til med mange gjester. At de hjelper å bake, tar med noe. 55 gjester om alle kommer. Er egentlig alt for mange..
Kjøpt kaffe. Svigermor skal lage bordkortimage.jpg ikke denne fargen men lignende

Her blir det ikke dåp før 21 juni når samboer er ferdig på skolen. Har funnet kirke som var ledig den datoen, må bare få booket den. Så sender vi nokk ut invitasjonene i mai når alt er klart :)

Dato og lokale i boks, har dåpskjole, sendt ut invitasjoner i dag. Kjøpt inn litt brus og litt annet til dåpen. Tenkt ut hva mat vi skal ha og begynt å tenke på hvordan vi skal få det til med mange gjester. At de hjelper å bake, tar med noe. 55 gjester om alle kommer. Er egentlig alt for mange..
Kjøpt kaffe. Svigermor skal lage bordkortVis vedlegget 111846 ikke denne fargen men lignende
Veldig stilige bordkort :)

Koldtbord.

Har ikkje booka noke som helst. Men me har snakka om da. Må vel begynna snart, tenke da blir i juni, når konfirmasjonane e øvestått:)

Ferdig!!

Då va da mesta booka. Me ska ha da på hotellet i bygdo!:) Anbefale alle te å stikka snuten inn på timogtia.no for dåp's stæsj;)

Back
Topp