Ellibelly
Betatt av forumet
Har ikke kjøpt noe klær enda å kommer ikke til å kjøpe noe særlig heller, da vi har så mye fra søsken. Men vil kjøpe noe nytt til denne babyen så det blir et sett med omslagsbody/bukse og en pysj som jeg har sett fra newbie i nøytrale farger. Vi skal ikke vite kjønn så vi kjøper også en blå og en rosa lue som skal brukes etter fødsel, blir spennende å se hvilken vi tar i bruk
familien for også vite kjønnet når vi sender bilde med lua på! Vi skal ha et hentesett som heter «Hjem» syns det er så fint
begge barna mine har hatt dette settet å ingen unntak denne gang. Det strikkes i alpakka silke å syns ikke det blir for varmt selvom det er sommer.
familien for også vite kjønnet når vi sender bilde med lua på! Vi skal ha et hentesett som heter «Hjem» syns det er så fint
begge barna mine har hatt dette settet å ingen unntak denne gang. Det strikkes i alpakka silke å syns ikke det blir for varmt selvom det er sommer.
ellers så er hentesett, seng å bilstol klart så må vel begynne å handle mer snart
pluss jeg er litt redd for å bli enda dårligere enn jeg er nå og at jeg da ikke klarer, så greit å få unna litt.