Har dere begynt å kjøpe baby klær?

Har ikke kjøpt noe klær enda å kommer ikke til å kjøpe noe særlig heller, da vi har så mye fra søsken. Men vil kjøpe noe nytt til denne babyen så det blir et sett med omslagsbody/bukse og en pysj som jeg har sett fra newbie i nøytrale farger. Vi skal ikke vite kjønn så vi kjøper også en blå og en rosa lue som skal brukes etter fødsel, blir spennende å se hvilken vi tar i bruk :woot: familien for også vite kjønnet når vi sender bilde med lua på! Vi skal ha et hentesett som heter «Hjem» syns det er så fint:Heartred begge barna mine har hatt dette settet å ingen unntak denne gang. Det strikkes i alpakka silke å syns ikke det blir for varmt selvom det er sommer.

Har kjøpt klær fra Polarn O. Pyret, 2 omslagsbody, en kollege dress, brun cord bukse.
Cubus, 1 pysj, 3 ullbody, 1 genser
Hm, Sparkebukser (3pkk), Ole brumm pysj med føtter, nyfødt sett med kortermet omslagsbody, skjerf, lue, bukse, kortermet pysj, 6 stykk strømpebukser
Zalando, nydelig velur dumbo sett med hvit genser og sparkebukse, Ole brum gulpekluter, stellebag
Barneskatter, 2 flece jakker, ull longs, strikket genser, strikka jakke
Tise, lillelam sparkebukse lys blå

Utstyr som seng og ammepute kjøpt på jellyroom.no og duo vogn, med ligge og sitte del inkl bilsete fra pinkorblue

Har kun kjøpt en body foreløpig :facepalm: ellers så er hentesett, seng å bilstol klart så må vel begynne å handle mer snart:hilarious:

Har kjøpt alt for mye klær hvis man tar i betraktning at vi får en del og arver en del fra familie og at jeg har litt oppspart fra eldste på 12 år.

Jeg venter jente og har en storesøster på 1,5 år, så strengt tatt trenger jeg ikke kjøpe noe som helst.
Men, jeg arvet alle klær til storesøster frem til størrelse 86, og kjøpte ikke en gang noe nytt til de første dagene på sykehuset den gangen.
Det angra jeg litt på, for det er liksom noe spesielt å ta på klærne som du har kjøpt inn spesielt for den lille. Så denne gangen har jeg kjøpt ett sett med omslagsbody, bukse og lue til sykehuset. :)
Vi også kommer til å arve mye. Så jeg har også kun gjort som deg kjøpt et sånn sett.

Har så vidt begynt litt nå med klær ... Men litt vanskelig å velge farger på klær, vi vet ikke og skal ikke vite kjønn... må si d var artigere å handle klær med litt farge på:hilarious: så føler det blir litt kjedelige farger nå, er begrenstet hvor mye jeg orker kjøpe før fødsel... jeg tror selv det er gutt, så ser fargene på klærne heller mer mot gutt enn jente til nå.... har fått handlet vogn, stellebord,seng,sommer og vinterpose og litt mer... så på utstyrsfronten har vi mer ting. Var å handlet små kurver for å ha i stellekommoden, for å legge salver og slik i... veldig koselig å handle inn litt nå:smug: pluss jeg er litt redd for å bli enda dårligere enn jeg er nå og at jeg da ikke klarer, så greit å få unna litt.

Back
Topp