Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ååå det var et godt tipsJeg venter jente og har en storesøster på 1,5 år, så strengt tatt trenger jeg ikke kjøpe noe som helst.
Men, jeg arvet alle klær til storesøster frem til størrelse 86, og kjøpte ikke en gang noe nytt til de første dagene på sykehuset den gangen.
Det angra jeg litt på, for det er liksom noe spesielt å ta på klærne som du har kjøpt inn spesielt for den lille. Så denne gangen har jeg kjøpt ett sett med omslagsbody, bukse og lue til sykehuset.![]()

Jeg venter jente og har en storesøster på 1,5 år, så strengt tatt trenger jeg ikke kjøpe noe som helst.
Men, jeg arvet alle klær til storesøster frem til størrelse 86, og kjøpte ikke en gang noe nytt til de første dagene på sykehuset den gangen.
Det angra jeg litt på, for det er liksom noe spesielt å ta på klærne som du har kjøpt inn spesielt for den lille. Så denne gangen har jeg kjøpt ett sett med omslagsbody, bukse og lue til sykehuset.![]()
Ja! Storesøster hadde på seg en strikkejakke som jeg hadde som hentesett da jeg var liten, men jeg syns egentlig ikke den var noe særlig penJeg synes egentlig det er mer herlig å ta på arvede strikketøy.
Litt nostalgi i akkurat det.
Ja! Storesøster hadde på seg en strikkejakke som jeg hadde som hentesett da jeg var liten, men jeg syns egentlig ikke den var noe særlig pen![]()
Vet enda ikke kjønn… men sommerbaby - hvilket hentesett har dere tenkt? Eller hvilke plagg?
Forrige gang fødte jeg i juni, og det var veldig varmt, men akkurat dagen vi skulle hjem fra sykehuset var det regn og 12 grader. Heldigvis hadde jeg pakket en tynn ullbody i fødebagen, og fikk bruk for den, så lurt å ha med både bomull og ull tilgjengelig til hjemturen.Foreløpig ikke handlet noe særlig med klær, men vet vi kommer til å arve en hel haug. Fokuserer mer på å få kjøpt utstyr som trengs. Men funderer veldig på det første settet, vil at det skal være spesieltVet enda ikke kjønn… men sommerbaby - hvilket hentesett har dere tenkt? Eller hvilke plagg?
Takk for tips, her jeg bor vet man aldri med været. Kan være under 5 grader og regn, eller over 30 på den tida. Kanskje best å ha klart for begge deler. Har en ganske lang kjøretur hjem også, ca 2 timer. Lurt med ullpledd!Forrige gang fødte jeg i juni, og det var veldig varmt, men akkurat dagen vi skulle hjem fra sykehuset var det regn og 12 grader. Heldigvis hadde jeg pakket en tynn ullbody i fødebagen, og fikk bruk for den, så lurt å ha med både bomull og ull tilgjengelig til hjemturen.
Personlig syns jeg det holder med lue, body og strømper til hjemturen, litt styr med jakke og sokker til den første bilturen hjem, spesielt når man skal styre med å feste babyen riktig i bilstol og sånt for første gang. Og så ha et tynt ullpledd til å ha over.
Husker fra sist at vi hadde for få pysjamaser... Og dropper å kjøpe str 50, for forrige gang var det for lite (hun var 52 cm). Kommer også til å kjøpe litt søskenmatch (kjøper sikkert i flere str, så hen kan matche litt lengre enn en mnd eller to). Og så må vi sikkert fylle på med ting som er riktig for sesong, siden vi fikk i april sist.