Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat samme her. Lyst til å ta en UL for å se at alt er bra så jeg kan glede meg litt mer.. Svigermor har vært å hentet tonnevis med strikkeoppskrifter [emoji23][emoji7]Jeg har kjempe lyst til å begynne å kjøpe inn, men tør ikke helt enda fordi jeg går enda rundt og er mye bekymret. Så blir nok til å vente med det til etter OUL! Men svigermor derimot - hun har begynt, og jeg syns det er så forferdelig koselig og hyggelig å se at hun gleder seg så mye![emoji813]red
Ååh, hvor fant du det hen? Ønsker meg [emoji173]️Jeg bestilte faktisk bedside crib i går! [emoji33] Den senga jeg hadde sett meg ut var plutselig på salg; 56% avslag. Det er mindre enn de ligger ut for brukt på Finn, så da måtte jeg bare slå til.
Ja, vi kommer til å kjøpe mye brukt Gleder meg så til å begynne å kikke skikkelig på vogn og sete [emoji2]Har ikke kjøpt så mye enda, men vi tenker å kjøpe mest mulig brukt [emoji4] så tenker å tråle kjøpe/selge-grupper på Facebook og Finn etterhvert. Men har kjøpt dyner og litt småting som var på salg hos princess. Også har jeg kjøpt meg BBhugme for å sove med på natta [emoji4]
Men jeg klør etter å komme i gang med å kjøpe de store tingene, vogn, seng, vugge, bilstol osv [emoji4]
Ja, lurer på om jeg snart må begynne å kjøpe litt mammaklær. Føler meg oppblåst og sprengt hele tiden [emoji23]Haha, lurer på hvordan det blir til slutt!Kjøpte body, bukse og sokker dagen jeg testet positivt. Fant ammebehå fra triumph for 200kr forrige uke så kjøpte den. Også fikk jeg litt mammaklær i bursdagsgave fra ei venninne et par uker tilbake
Gleder meg også til begynne å se på vogn, seng osv. [emoji847]
Ja, det er helt sant [emoji16]Har kjøpt et par plagg bare. Begynt å skrive ned litt hva vi trenger. Kommer til å vente til etter OUL med å kjøpe inn mer, da vises kanskje magen mer også Ellers er vi jo heldige som kan ønske oss ting til barnet i julegave samt kjøpe på salg i januar.
Ååh, hvor fant du det hen? Ønsker meg [emoji173]️