Har dere begynt å handle til baby?

Ikke kjøpt noe nei, eller tror mannen har bestilt et sjal fra kina [emoji14] , men har tittet litt på babyklær i dag for gøy.
Har egentlig ALT fra storesøster og en del ubrukt :( etter storebror, så blir nok ikke så mye shopping annet enn kanskje noen omslagsbodyer i ull og et nytt lammeskinn. Men er i minus på konto nå frem til NAV etterbetaler, så venter nok en god stund til.
 
Vi skal på nok en ultralyd neste uke. Da er jeg 13+4 og har et lite håp om å se kjønn. Lettere å handle inn da. Vi har så utrolig mye fra storesøsken. Så når vi vet kjønn kan jeg begynne å sortere dette. Først da vet jeg hva vi trenger.

Storesøster skal også bytte rom, og gi sitt rom fra seg til babyen. Gleder meg til å gjøre det klart og sette alt jeg evt bestiller/kjøper inn der, samle det alt på et sted.
 

Denne:
2077e50499127d8ff5c2ca9216cb929c.png


På Jollyroom til 829,- [emoji4]
 
Har kjøpt bilstol, var bilstoldager på babyshop for et par uker siden så måtte slå til. Har også kjøpt brukt bæresele og fått ammepute av en venninne☺️
 
Har ikke kjøpt så mye enda, men vi tenker å kjøpe mest mulig brukt [emoji4] så tenker å tråle kjøpe/selge-grupper på Facebook og Finn etterhvert. Men har kjøpt dyner og litt småting som var på salg hos princess. Også har jeg kjøpt meg BBhugme for å sove med på natta [emoji4]
Men jeg klør etter å komme i gang med å kjøpe de store tingene, vogn, seng, vugge, bilstol osv [emoji4]


Har lyst på bbhugme, spesielt i svangerskapet. Vet du om den fungerer godt som ammepute, eller blir den litt stor?
 
Har bestilt meg en gravidjakke idag, som blir for å holde magen og baby varm i vinter, så er vel ikke bare til meg da? [emoji56]
Og har arvet en svær pose med masse babytøy av en venninne idag [emoji7] nå begynner det faktisk å bli litt til baby i hus [emoji4]
 
Har bestilt meg en gravidjakke idag, som blir for å holde magen og baby varm i vinter, så er vel ikke bare til meg da? [emoji56]
Og har arvet en svær pose med masse babytøy av en venninne idag [emoji7] nå begynner det faktisk å bli litt til baby i hus [emoji4]

Hvor handla du jakke? Ser og ser, men klarer ikke bestemme meg [emoji85]
 
Har lyst på bbhugme, spesielt i svangerskapet. Vet du om den fungerer godt som ammepute, eller blir den litt stor?

Den er veldig deilig å sove med om natta og kan tenke meg at den blir mye brukt framover når magen blir enda større [emoji4] Men jeg aner ikke om den er god som ammepute, har lest så mye forskjellig om den på nett. Men får bare prøve når mini kommer i april [emoji6]
 
Hvilket har du kjøpt? :)

Har kjøpt recaro bilstol, kåret best i test. De har den på tilbud på barnas hus nå til 2000(hvis de har flere igjen), den koster egentlig 4600.☺️
Så har jeg kjøpt ergobaby 360 bæresele.
 
Back
Topp