Har dere begynt å handle til baby?

EE2017

Flørter med forumet
Er 12+1 i morgen, og kløøøør etter å begynne å handle!

Tenkte i utgangspunktet å vente til oul, hvor vi får vite kjønn [emoji85][emoji87]

Har dere begynt å handle noe, eller når tenker dere evt å begynne? [emoji3]
 
Har kjøpt en Body [emoji23]
Var og kikka med ungene på lørdagen men fant ingenting som frista..
 
Jeg har kjempe lyst til å begynne å kjøpe inn, men tør ikke helt enda fordi jeg går enda rundt og er mye bekymret. Så blir nok til å vente med det til etter OUL! Men svigermor derimot - hun har begynt, og jeg syns det er så forferdelig koselig og hyggelig å se at hun gleder seg så mye!:Heartred
 
Jeg bestilte faktisk bedside crib i går! [emoji33] Den senga jeg hadde sett meg ut var plutselig på salg; 56% avslag. Det er mindre enn de ligger ut for brukt på Finn, så da måtte jeg bare slå til.
 
Har ikke kjøpt så mye enda, men vi tenker å kjøpe mest mulig brukt [emoji4] så tenker å tråle kjøpe/selge-grupper på Facebook og Finn etterhvert. Men har kjøpt dyner og litt småting som var på salg hos princess. Også har jeg kjøpt meg BBhugme for å sove med på natta [emoji4]
Men jeg klør etter å komme i gang med å kjøpe de store tingene, vogn, seng, vugge, bilstol osv [emoji4]
 
Vi venter til etter OUL med å kjøpe noe[emoji5] Syns egentlig tiden går fort nå så tror ikke det blir så lenge å vente[emoji6]
 
Last edited:
Har en kjøpt én hvit body, hehe. Har det meate etter storebror, men trenger ny dyne og madrass, gulpekluter osv. Er helt overbevist om at det er lillebror i magen, så har kjøpt inn blått garn :)
 
Kjøpte body, bukse og sokker dagen jeg testet positivt. Fant ammebehå fra triumph for 200kr forrige uke så kjøpte den. Også fikk jeg litt mammaklær i bursdagsgave fra ei venninne et par uker tilbake:)
Gleder meg også til begynne å se på vogn, seng osv. [emoji847]
 
Regner med vi blir å handle inn sånn i siste liten. Ikke tenkt på det enda! Eller, har begynt å strikke litt da [emoji4]
 
Har kjøpt et par plagg bare. Begynt å skrive ned litt hva vi trenger. Kommer til å vente til etter OUL med å kjøpe inn mer, da vises kanskje magen mer også:) Ellers er vi jo heldige som kan ønske oss ting til barnet i julegave samt kjøpe på salg i januar.
 
Jeg har kjempe lyst til å begynne å kjøpe inn, men tør ikke helt enda fordi jeg går enda rundt og er mye bekymret. Så blir nok til å vente med det til etter OUL! Men svigermor derimot - hun har begynt, og jeg syns det er så forferdelig koselig og hyggelig å se at hun gleder seg så mye![emoji813]red
Akkurat samme her. Lyst til å ta en UL for å se at alt er bra så jeg kan glede meg litt mer.. Svigermor har vært å hentet tonnevis med strikkeoppskrifter [emoji23][emoji7]
 
Jeg bestilte faktisk bedside crib i går! [emoji33] Den senga jeg hadde sett meg ut var plutselig på salg; 56% avslag. Det er mindre enn de ligger ut for brukt på Finn, så da måtte jeg bare slå til.
Ååh, hvor fant du det hen? Ønsker meg [emoji173]️
 
Har ikke kjøpt så mye enda, men vi tenker å kjøpe mest mulig brukt [emoji4] så tenker å tråle kjøpe/selge-grupper på Facebook og Finn etterhvert. Men har kjøpt dyner og litt småting som var på salg hos princess. Også har jeg kjøpt meg BBhugme for å sove med på natta [emoji4]
Men jeg klør etter å komme i gang med å kjøpe de store tingene, vogn, seng, vugge, bilstol osv [emoji4]
Ja, vi kommer til å kjøpe mye brukt :) Gleder meg så til å begynne å kikke skikkelig på vogn og sete [emoji2]
 
Kjøpte body, bukse og sokker dagen jeg testet positivt. Fant ammebehå fra triumph for 200kr forrige uke så kjøpte den. Også fikk jeg litt mammaklær i bursdagsgave fra ei venninne et par uker tilbake:)
Gleder meg også til begynne å se på vogn, seng osv. [emoji847]
Ja, lurer på om jeg snart må begynne å kjøpe litt mammaklær. Føler meg oppblåst og sprengt hele tiden [emoji23]Haha, lurer på hvordan det blir til slutt!
 
Har kjøpt et par plagg bare. Begynt å skrive ned litt hva vi trenger. Kommer til å vente til etter OUL med å kjøpe inn mer, da vises kanskje magen mer også:) Ellers er vi jo heldige som kan ønske oss ting til barnet i julegave samt kjøpe på salg i januar.
Ja, det er helt sant [emoji16]
 
Ååh, hvor fant du det hen? Ønsker meg [emoji173]️

Jollyroom. [emoji4] Vi må ha det meste, ettersom vi har kvittet oss med det meste fra de eldste barna. Da tenker jeg det er veldig greit å spre utgiftene litt utover. Nå blir det jul og bursdag for fem av familiens seks medlemmer innen terminen, så det er nok å bruke penger på. [emoji85]
 
Sniker fra mars. Vi har ikke kjøpt noe ennå. Vi tenker å vente ganske lenge, til over nyttår gjerne, med det meste. Ellers blir det bare stående i veien.

Men så ble vi tipset om at det kunne være opptil 12 ukers ventetid på de mest populære vognene. Og siden det kan jo hende at babyen kommer litt for tidlig (selv om det ikke er det mest sannsynlige siden det er førstemann), ble jeg da litt stresset, så nå tenker jeg at vi kjøper det seinest 4 mnd før termin, for å være helt sikker på å ikke plutselig stå der med baby men uten vogn.
 
Kjøpt en 3pak med sokker og en babycall [emoji7] er bare 11+3 enda, så resten bør vente på seg litt.. spørs om jeg klarer det da [emoji85]
 
Har en del fra før, men har kjøpt noen bodyer og ei brukt slyngevugge på Finn-måtte bare slå til for den var så billig. Blir nok mer etter OUL tenker jeg. Blir det gutt har vi nok alt, men blir det jente er det gøy med litt kjoler og sånn.
 
Back
Topp