Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har dere barn fra før, er dette ditt første svangerskap eller har du vært gravid før?
Selv har jeg ei jente født januar 2018
Første barn Jeg er overlykkelig og vettskremt på samme tid. Har flere fine forhold bak meg, men vi har aldri vært helt på samme sted, så i en alder av 37 år bestemte jeg meg for å ta saken i egne hender. Livet blir aldri akkurat slik man har sett for seg, men det betyr ikke at det betyr dårligere. Bare annerledes
Så tøff du er
Jeg har en sønn født i 2010, han var jeg alene med selv om han var hos faren annenhver helg når han ble større. Du har masse å glede deg til
Første barn Jeg er overlykkelig og vettskremt på samme tid. Har flere fine forhold bak meg, men vi har aldri vært helt på samme sted, så i en alder av 37 år bestemte jeg meg for å ta saken i egne hender. Livet blir aldri akkurat slik man har sett for seg, men det betyr ikke at det betyr dårligere. Bare annerledes
Så koselig!Jeg er også 37 og førstegangs også overlykkelig og vettskremt som deg, og føler alt er fryktelig spennende. Har aldri savnet barn før, men så traff jeg mannen, og ting forandret seg