Har dere barn fra før?

Har en gutt født i 2014 fra før. Har ikke vært aktive prøvere før nå (er ikke sammen med barnefar). :)

Ingen barn, men har vært gravid før. Denne gangen blir det et lite gull:Heartred

Første barn Jeg er overlykkelig og vettskremt på samme tid. Har flere fine forhold bak meg, men vi har aldri vært helt på samme sted, så i en alder av 37 år bestemte jeg meg for å ta saken i egne hender. Livet blir aldri akkurat slik man har sett for seg, men det betyr ikke at det betyr dårligere. Bare annerledes:)

Så tøff du er:Heartpink

Jeg har en sønn født i 2010, han var jeg alene med selv om han var hos faren annenhver helg når han ble større. Du har masse å glede deg til :)

Første barn Jeg er overlykkelig og vettskremt på samme tid. Har flere fine forhold bak meg, men vi har aldri vært helt på samme sted, så i en alder av 37 år bestemte jeg meg for å ta saken i egne hender. Livet blir aldri akkurat slik man har sett for seg, men det betyr ikke at det betyr dårligere. Bare annerledes:)

Jeg er også 37 og førstegangs :happy: også overlykkelig og vettskremt som deg, og føler alt er fryktelig spennende. Har aldri savnet barn før, men så traff jeg mannen, og ting forandret seg :love017

Gutt 2002
Gutt 2007
Jente 2011
Gutt 2020

Back
Topp