Har en gutt født i 2010. Så nå kommer endelig andremann
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen barn fra før, ønsker cirka 10 så var på tide å begynne, neida, joda
Haha kjenner følelsen. Vår er 2,5 bare, men allikevel akkurat kommet til å bli litt mer selvstendig. Slutta med bleie, slutta å sove på dagen osv. Så kommer det en ny. Help.To fra før!
Gutt februar 2011
Gutt januar 2014
Varierer veldig hva jeg tenker om en til. Har vært veldig deilig at gutta har blitt så store og greier så mye selv. Så jeg svinger fra «Woho! Jeg er gravid! Blir fint med ny baby!» til «Shit! Hva har vi gjort??»
Haha! Jeg også. Hadde termin 12/1-18. Fødte 25/1. 42+2! Haha herligEn datter, hadde termin i januar 2018 men gikk så til de grader på overtid at hun ikke kom før februar 2018!
To fra før!
Gutt februar 2011
Gutt januar 2014
Varierer veldig hva jeg tenker om en til. Har vært veldig deilig at gutta har blitt så store og greier så mye selv. Så jeg svinger fra «Woho! Jeg er gravid! Blir fint med ny baby!» til «Shit! Hva har vi gjort??»
To fra før!
Gutt februar 2011
Gutt januar 2014