Har dere barn fra før?

Gutt født januar 2011 og jente født juli 2015, så dette blir tredje og siste:Heartred Elsker aldersforskjellen!:notworthy
 
Jeg har 2 gutter, fra 2013 og 2015. Jeg har alltid hatt lyst på 3 barn, og jeg har endelig fått med meg mannen min :love017
 
Gutt født August 2013 :love7 Nå gravid med «ny» mann, har vært sammen i 5 år - å endelig er han klar.
 
To fra før!

Gutt februar 2011
Gutt januar 2014

Varierer veldig hva jeg tenker om en til. Har vært veldig deilig at gutta har blitt så store og greier så mye selv. Så jeg svinger fra «Woho! Jeg er gravid! Blir fint med ny baby!» til «Shit! Hva har vi gjort??» :laughing001
 
En gutt født i 2016 :Heartblue
Sjette svangerskap, håper det går bra denne gangen :facepalm:
 
Jeg har en jente født 2010 og en gutt født 2012 så her blir det en etterpåklatt:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred
 
Jente født i desember 2018 :Heartred
 
To fra før!

Gutt februar 2011
Gutt januar 2014

Varierer veldig hva jeg tenker om en til. Har vært veldig deilig at gutta har blitt så store og greier så mye selv. Så jeg svinger fra «Woho! Jeg er gravid! Blir fint med ny baby!» til «Shit! Hva har vi gjort??» :laughing001
Haha kjenner følelsen. Vår er 2,5 bare, men allikevel akkurat kommet til å bli litt mer selvstendig. Slutta med bleie, slutta å sove på dagen osv. Så kommer det en ny. Help.
 
En datter, hadde termin i januar 2018 men gikk så til de grader på overtid at hun ikke kom før februar 2018!
 
Gutt fra 2009, så der er nå en del år siden jeg har gått gjennom dette. Spennede og skummelt på en å samme tid❤️
 
To fra før!

Gutt februar 2011
Gutt januar 2014

Varierer veldig hva jeg tenker om en til. Har vært veldig deilig at gutta har blitt så store og greier så mye selv. Så jeg svinger fra «Woho! Jeg er gravid! Blir fint med ny baby!» til «Shit! Hva har vi gjort??» :laughing001


Hahaha, sånn svinger det her også innimellom:excited001
 
To fra før!

Gutt februar 2011
Gutt januar 2014

Varierer veldig hva jeg tenker om en til. Har vært veldig deilig at gutta har blitt så store og greier så mye selv. Så jeg svinger fra «Woho! Jeg er gravid! Blir fint med ny baby!» til «Shit! Hva har vi gjort??» :laughing001

Helt enig!! Føler meg ganske ambivalent rundt hele svangerskapet, selv om jeg selvfølgelig er takknemlig og gleder meg :joyful: Hva har jeg gjort liksom.. Såå mye som må gjøres i huset, å guttungen begynner i 2. Klasse - å farter rundt med venner om dagene..
 
Har akkurat begynt prøvingen på nummer 2, så vet enda ikke om jeg blir en mars 2021-mamma, men sniker litt her inne likevel :happy:

Vi har en gutt fra før, født februar 2018 :Heartblue
 
Ja, gutt født i september 2018 :)
 
Back
Topp