Har dere barn fra før?

  • Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet
M

Moderator Wilma

Guest
Hvor mange og hva er alderen på de? Var det et bevisst valg å få de med det mellomrommet? :)
 
Så absolutt ikke noe planlagt her... Har en med ekstra behov på 8 år og gravid med nr 2 nå.
 
Jeg har en fra før på 7 år, så har vi felles på 2 år. Begge siste er planlagt :)
 
Har ei på 19 mnd. Nr 2 nå er absolutt planlagt, men kom litt raskere enn vi turde håpe på. [emoji6]
 
Vi har to fra før. Ein gutt på seks, og ei jente snart på tre. Og no venter vi på nr 3, og får samme mellomrom på alle tre. Ikkke bevisst men svært ønska alle tre ungane [emoji7]
 
Har ei på 16, en på 11, ei på 9.5, ei på 6, en på strax 5 og ei på 3.5 år...
Kun gutta har vært planlagt.

Har også byttet mann 2 ganger i den flokken der...
byttet mann igjen i sommer (høres så fælt ut når jeg sier byttet [emoji23]) og vips ble nr 7 laget... og vi var egentlig ferdige med barn...

Totalt sett får jeg og sambo 9 kids tilsammen [emoji33][emoji85][emoji23]

Men alle bor ikke sammen...
 
Ei fra før på 2 år, blir omtrent akkurat 3 år mellom [emoji4] var planlagt[emoji4]
 
Jente født juni 15 og nr 2 nå, begge to er nøye planlagt :smiley-bounce012
 
Jenter på 4 år og 17 mnd. Alle planlagte, men alle satt på 1. eller til nød andre prøveperiode, så har gått raskt fra avgjørelse til graviditet!
 
Ny mann siden 2010. Vi har til sammen 3 barn, på 19, 15 og 10. Ingen til felles. Prøvd i alle år, men ikke klart å bære frem. Så er en blanding av planlagt og ikke planlagt [emoji4]
 
Dette blir nummer tre, var igrunn fornøyd me to ;)
Men begynner å synke inn nå at nummer tre kommer i mai.
 
Jente født i mai 2017:) nr 2 var ikke planlagt:p men veldig velkommen❤
 
Gutt født mars 2011(ikke planlagt) , men «avstanden» på en og to er planlagt☺️ Med andre ord nummer to er planlagt✌
 
En på 7, ei på 5 og ei på 2[emoji173]️ kun første som ikke var planlagt[emoji4]
 
Back
Topp