Har dere barn fra før?

  • Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet
Har 2 jenter fra før! Ei på 8 og ei på 6. Er 1år og 9mnd mellom denne og mellomrommet var et bevisst valg [emoji5]
 
Har ei jente på 4 år, hun var ikke planlagt men verdens største gave :Heartpink
Maibaby er planlagt, men tok litt lenger tid enn vi først håpet på :happy:
 
Er englemamma til 2 gutter.
Har ei datter på straks 3år.
Absolutt planlagt og etterlengtet ,alle sammen prøverørsbarn
 
Har ei på 3 - absolutt ikke planlagt, slutta på pilla i oktober i fjor, men ikke stressa med å bli gravid nå. Men kan vel si det var planlagt [emoji5]
 
Ei på 6 og en på 3. Ikke noe bevisst forhold til aldersspenn da jeg tydeligvis ikke blir så lett gravid, for vi har prøvd å få barn siden 2008. Så vi har ikke kunnet planlegge når vi ønsket barn, de kom når de kom.
 
Ei jente på 7 og en gutt på 1.5. Var alene med jenta så det var ikke så aktuelt å få flere barn da. Etablerte meg så på nytt. Vi har planlagt minstemann og den kommende lille. Vi ønsket oss to tette.
 
Har en gutt på 4 år, en gutt på 2 år og er gravid med 3. [emoji5] alle er planlagt og med det mellomrommet jeg alltid har drømt om [emoji5][emoji5]
 
En gutt født i 2010 og en jente i 2013
 
Ei jente født i desember 2016. Helt planlagt begge utgaver. [emoji4]
 
Har en gutt født september 2016. Litt planlagt, hadde ikke trudd det skulle klaffe så fort:-o
 
Har 2 gutter fra før. En født i 2013 og en født i 2015. Alle planlagt og alltid ønsket meg tre :love017
 
Har ett på 19 mnd.
Var på ingen måte planlagt at det skulle klaffe nå. Sist tok det fire år å få en baby ut av en graviditet, så det at det denne gangen ser ut til å ha klaffet på første forsøk er helt utrolig!
Målet var å bli gravid før førstemann fylte 3,5. Etter det ville jeg vært for gammel og aldersforskjellen ville blitt for stor. Så nå satser vi på at alt går bra denne gangen, så blir vi ferdig noen år tidligere enn vi var forberedt på [emoji6]
 
Har ei på 3 år. Hun var planlagt, og det er denne også. Gravid på første forsøk begge ganger. Men hvis det bare hadde vært opp til meg hadde vi fått de tettere. Nå blir det 4 skoleår (drøyt 3,5 års aldersforskjell). Jeg kunne ønsket meg 2,5-3 år i mellom. Men skal ikke klage hvis jeg får et friskt barn til i mai [emoji173]
 
Back
Topp