Har dere badekar? Avstemning.

nei, men drømmer om det... vi leier foreløpig da så kan jo bli senere:)

Ja, badekar med boblebad!

Ja vi har badekar. Og det er jeg veldig glad for :) Er kun de to minste som bader i det da. Vi andre dusjer. Lå vel selv i det ett par ganger da jeg gikk gravid.

2x 24November skrev:
Ja vi har badekar. Og det er jeg veldig glad for :) Er kun de to minste som bader i det da. Vi andre dusjer. Lå vel selv i det ett par ganger da jeg gikk gravid.

DET hørtes helt fantastisk ut!

Nei, men har lovet lillegutt badekar når vi flytter inn i nytt hus- så får håpe det finnes et der, ellers blir det dyrt emoticon

Jepp, vi har badekar, og sjeleglad for det! ;P

Vi har badekar, og vi voksne står i badekaret og dusjer.

Men vi har ordnet det sånn, at når ungene blir store skal vi ta vekk badekaret, og sette opp en dusjvegg av glassbyggerstein.

Vi har badekar nede og dusj oppe. Greit med to bad

Vi har bare dusj nå, men vi holder på å gjøre vaskerommet om til bad, så da blir det badekar!
GLEDER MEG!!!

Vi har bare dusj nå, men når drømmehuset bygges SKAL vi ha badekar, pluss dusj. Ikke på samme bad da. :p

Har bare dusj her vi leier, og leiligheten vi har kjøpt og som skal være ferdig om en stund har heller ikke badekar, litt synd, men vi klarer oss nok.

Vi har tenkt å bestille denne og vi lurer på
1 hvor stort bunnkaret er? kan du hjelpe oss med å måle både bredde og lengde innvendig?
2 En annen ting vi lurer på er om den er tonet glass eller klart?
3 kan to barn sitte i karet? hvor store barn ca?
4 hvordan er den utseendemesisg? ser den bra ut?

Tusen hjertelig takk

Vi har begge deler, og jeg angrer ikke. Pusset opp badet tre mnd før fødsel, og når riene begynte var det kjempegod smertelindring i å ligge i badekaret og puste litt.
Tror jeg badet to ganger, tilsammen nesten tre timer før vi dro til sykehuset, og da hadde jeg nesten 9 cm åpning første gang jordmora undersøkte! Tusen takk til badekaret!

har to bad, et med dusj og et med badekar. badekaret blir kun brukt av sønnen og vofsen, vi voksne dusjer bare. Men er glad vi har badekar så lillegutt kan plaske og kose seg innimellom 

Forresten så kan vi ta ut badekaret viss vi vil, eller viss vi skulle selge kåken og noen andre vil hive det ut så blir det ingen merker. Er bare å blende igjen for krana på veggen.
Viss dere skal ha badekar kan det være lurt å plassere den krana på langsiden av karet i stedet for i hodeenden, for ofte oppstår det en interessekonflinkt mellom hodet til den som vil ligge i badekaret og slappe av, og krana som ikke akkurat flytter på seg.

ja desverre. et så lite et at mannen egentlig ikke får plass i det skulle mye heller hatt dusj

Har ikke i huset vårt nå, men vi har kjøpt leilighet som vi får badekar på et av badene i. Det har vært et STORT savn hos meg. Ikke bare for barna, men for meg selv. Jeg gleder meg veldig til å tenne lys og lese en god bok..evt bare ligge der å kose meg.

Jeg har fortalt min kjære at det blir fast badedag en kveld i uka. Søsteren min mente det kom til å bli med snakket. Hun trodde at det var sikkerstikk for han en gang i uka. Haha! Som om han skal få seg noe annet enn ører fulle av kvinnfolksnakk:P

Har hjørneboblebad, men bruker det aldri. Vanvittig støvsamler ;P

delphi skrev:

Samme her

delphi skrev:

Samme her

Back
Topp