Har dere badekar? Avstemning.

Vi har stort boblebadekar og vi bruker det mye, flere ganger i uken. William elsker å bade i det, og spesielt når vi bader sammen med ham! Men vi har også et annet bad med dusj, det er den vi bruker til daglig, jeg tror nok jeg hadde savnet dusjen hvis vi kun hadde hatt badekaret.

Har boblebadekar, kunne helst tenkt meg å bytte det ut med ett vanlig badekar :P Har dusj også da :) 

Har hatt badekar i 5 år!

GUD som jeg savna det å ta en dusj uten at forhenget klistra seg tett inntil!!

Nå har vi ENDELIG dusj, og det er så digg!!

MEN jeg er veldig glad for at vi hadde (og fortsatt har) badekar når ungene var/er små! 

Nei vi har kun dusj, ønsker meg badekar i kjelleren en vakker dag men vil ha dusj også..hater å dusje i badekar!

Prikketrusa skrev:
Forresten så kan vi ta ut badekaret viss vi vil, eller viss vi skulle selge kåken og noen andre vil hive det ut så blir det ingen merker. Er bare å blende igjen for krana på veggen.
Viss dere skal ha badekar kan det være lurt å plassere den krana på langsiden av karet i stedet for i hodeenden, for ofte oppstår det en interessekonflinkt mellom hodet til den som vil ligge i badekaret og slappe av, og krana som ikke akkurat flytter på seg.

Lurt! takk for tips :)

>Spyro< skrev:
Har boblebadekar, kunne helst tenkt meg å bytte det ut med ett vanlig badekar :P Har dusj også da :) 

Åh hvorfor det? For meg er boblekar drømmen, men tar mye plass da!

Back
Topp