Har dere 2 biler?

Har to biler ja. Bor såpass landlig at logistikken ikke hadde gått opp uten.

Vi hadde 2, men trengte ikke det, så da kostet vi på oss en helt ny bil av god kvalitet i stede for..

Har 1. Jeg har ikke lappen. Tror likevel vi bare hadde hatt 1. Jeg jobber i Trondheim sentrum og bor litt utenfor. Men med buss hvert 10.min går det helt fint.
Er jo så dyrt også, tror ikke jeg ville tatt meg råd til egen bil. Selv om økonomien er bra.

22 uker <3

Vi må ha to biler. Det er ingen som kommer seg til jobb hvis vi ikke har det.

Akkurat nå har vi 1 bil, vi får se hvor lenge vi klarer oss med det:p

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har to (dvs egentlig tre siden samboer har en veteranbil som hobby i tillegg). Bor på bygda og kunne ikke klart oss med bare en bil....

Har to biler. Er avhengig av det da vi bor utenfor byen og bussen går hvert skuddår ca. Har nesten 30 min kjøring til jobb begge to, i ulike retninger. Vi har to stasjonsvogner, og nå vurderer vi å bytte den ene til en rimelig elbil

Vi bor en plass som gjør at vi må ha to biler.
Jeg er avhengig av bilen i hverdagen (dårlig kollektivtrafikk tilbud). Mannen jobber mye borte.

Vi har forøvrig flere enn 2 biler :confused:o_O

Vi har bare en bil nå og har hatt det de siste tre årene. Mannen jobber på sjøen og jeg turnus, men med litt godvilje har det gått veldig bra med bare en. Da har vi begge vært innstilt på å klare oss uten bil enkelte dager når den andre bruker den. Men nå som største starter i barnehage, vi har fått en liten til, og jeg begynner i jobb igjen til neste år så tenker vi å kjøpe en ekstrabil til våren. Lite kollektivtrafikk her også, stort sett bare skolenbussen. Jeg bor vel ca 5 km fra jobb.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Vi har to nå (+ mannen har en hobbybil uten skilter på). Lurer på å kvitte oss med den ene når jeg er i permisjon. Skal ha ganske lang permisjon, og mye av det blir jo ulønnet, så hadde nok vært lurt å kutte ned på bilutgiftene da ;)

Vi har 3 nå, men skal selge eller vrake den ene til nyttår. Må ha 2 biler her vi bor, langt utpå landet med dårlig tilbud med kollektiv trafikk.

Vi klarer oss med én bil, siden vi jobber på samme arbeidsplass. Akkurat nå er jeg i permisjon, men hvis jeg må ha bilen kan han sykle. Hvordan vi skal gjøre det til vinteren får vi ta som det kommer.

Hadde vi jobbet på forskjellige plasser hadde vi nok måttet ha to biler.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

VI har to og trenger to biler. Jeg kunne kjørt buss, men hadde da brukt 45 min til jobb isteden for 12 min.... ikke rare valget. Og sambo 50 min med bil og 90 min kollektivt. Ganger man tiden med to(tur/retur jobb) så vil jeg si det det koster oss å ha to blier får vi igjen i fritid :)

Ja har 2 (3 med firmabil da, men bruker kun i jobb). Avhengig av 2 når vi har mange barn og bor landlig.

Vi har to biler ja. Mannen min jobber borte 4 uker i slengen og trenger da bil. Jeg orker ikke å være uten bil med 3 små.

VI har to og trenger to biler. Jeg kunne kjørt buss, men hadde da brukt 45 min til jobb isteden for 12 min.... ikke rare valget. Og sambo 50 min med bil og 90 min kollektivt. Ganger man tiden med to(tur/retur jobb) så vil jeg si det det koster oss å ha to blier får vi igjen i fritid :)

Ja det er deler av problemet her. Kollektivt vil jeg bruke så utrolig mye lengre tid og synda hverdagen er sprengt som den er.

Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app

Ja, har to biler :)
En "ny" familiebil, og en veldig gammel en som han kjører. Den betales kun årsavgift på, og han er jo mekaniker så slipper det meste av bilutgifter, kun deler som må kjøpes inn.

Tror ikke vi kunne klart oss med bare en bil :confused:

Dvs ikke forsikring heller? Mannen jobber på verksted så vi slipper unna med innkjøpspris på deler og hobbykvelder hvor han får hjelp til å fikse det som trengs av mekanismene.

Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app

Vi har to biler. En stasjonsvogn og en gammel sedan som nå blir byttet ut i en elbil for å minske bensin og bompenger. Hadde ikke klart oss med en på grunn av reisevei til jobb og dårlig kollektivtilbud.

Back
Topp