Tre muskuterer
Lykkelig!
Jeg har hatt det frem til i sommer, så skulle vi klare oss med en bil en stund siden jeg kan ta buss og tog osv. men selv om jeg ikke trenger konebilen så savner jeg en!!!!!!!!!!! Alt var så mye enklere. Kunne f.eks stor handle på dagtid (vi må kjøre ca. km til butikk). Nå må jeg bruke kvelden hvor jeg egentlig er sliten og ikke har lyst! Blæ!
Hvis man casher ut bilen, og årsavgiften deles på antall måneder + bensin per måned + forsikring koster bilen mer enn det egentlig? Noen poster jeg glemmer?
Skal prøve å motivere gubben, men lett for han å si vi ikke trenger som kjører overalt!
Burde egentlig se på ekstra trimmen jeg får ved ikke å ha bil men trives dårlig med denne løsningen altså!
Hvis man casher ut bilen, og årsavgiften deles på antall måneder + bensin per måned + forsikring koster bilen mer enn det egentlig? Noen poster jeg glemmer?
Skal prøve å motivere gubben, men lett for han å si vi ikke trenger som kjører overalt!
Burde egentlig se på ekstra trimmen jeg får ved ikke å ha bil men trives dårlig med denne løsningen altså!