M
Moderator Kristine
Guest
Har dere 17 mai antrekket klart ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har også fått mageHåper bunaden passernoe jeg tror den ikke gjør, siden jeg har fått ganske grei mage! Så da blir det nok et skjørt elr noe
Sent from my iPhone using BV Forum
Så heldig du erHar også fått magemen bygdedrakten min er så fin for den kan jeg fikse og trikse litt på selv. Skal flytte 4 knapper så sitter den som ett skudd
![]()
Ja d er kjedelig når man er vant til å gå i bunad at man plutselig ikke har noe å ha på segSå heldig du er
Prøvde min igår, og jeg får den igjen, men den blir liggende å hvile oppå magen og der var litt tungtså får se ann på lørdag hva jeg orker å føler for
Kjekt med en sånn bunad daJa d er kjedelig når man er vant til å gå i bunad at man plutselig ikke har noe å ha på segså jeg håper virkelig formen din er bra på lørdag så du kan ha bunaden på, vertfall en liten stund
litt er bedre enn ingenting.
Noe av det som gjør min drakt enkel å ordne på er at den er todelt. Og jeg har 2 overdeler. Jeg må selvfølgelig ha på den største overdelen så derfor må jeg flytte knappene fra den i str s til den i L . Så er det en knapp på stakken/ skjørtet som jeg må flytte noen centimeter.