Har dere 17 mai antrekket klart ?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
Har tenkt meg ut to, så kommer det an på været og formen ; ) Har også tenkt ut hva sønnen min skal ha på seg : )

Her skal jeg presse meg inn i bunaden :D
Prøvde den isted, og den passet akkurat, litt trang men det overlever jeg ;)

Jeg skal ha bunad :D har den på meg nå siden jeg har vært i konfirmasjon, den var blitt for trang så måtte sy på en liten tøybit på skjørtet sånn at den gikk igjen, bra det ikke synes siden det er under vesten og bunadsveska :p

Blir forhåpentligvis å enda kunne bruke festdrakten, men kommer ann på magen :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Skal skvise meg inn i bunaden er planen :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har ikke bunad :-( blir nok ei svart fin bukse og en litt løs bluse til ;-)

Håper bunaden passer:) noe jeg tror den ikke gjør, siden jeg har fått ganske grei mage! Så da blir det nok et skjørt elr noe :)

Skal kose meg i bunad:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Bunad :-) Har alltid hatt god plass i den, også har jeg tatt ut beltet et hakk i tilfelle magen kommer før den tid. :)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Jeg har bunad men jeg klarer ikke gå med den da den skal sitte veldig stramt. Så her blir det nok en vanelig kjole

jeg prøvde bunaden min i går, og det var ikke noe suksess. Fikk forsåvidt igjen skjørtet (så vidt), men vekten av en tunge stakken var faktisk ubehagelig å ha hvilende over magen :P Så da blir det vel en eller annen kjole i stedet, kommer an på været :)

Aner ikke :S har blitt treningstights siste dagene for komfortrn sin del. Ingenting er for lite enda tror jeg. Knapt fått noe mage å snakke om enda

Håper bunaden passer:) noe jeg tror den ikke gjør, siden jeg har fått ganske grei mage! Så da blir det nok et skjørt elr noe :)

Har også fått mage :) men bygdedrakten min er så fin for den kan jeg fikse og trikse litt på selv. Skal flytte 4 knapper så sitter den som ett skudd :D

Har også fått mage :) men bygdedrakten min er så fin for den kan jeg fikse og trikse litt på selv. Skal flytte 4 knapper så sitter den som ett skudd :D

Så heldig du er:)
Prøvde min igår, og jeg får den igjen, men den blir liggende å hvile oppå magen og der var litt tungt:( så får se ann på lørdag hva jeg orker å føler for:)

Så heldig du er:)
Prøvde min igår, og jeg får den igjen, men den blir liggende å hvile oppå magen og der var litt tungt:( så får se ann på lørdag hva jeg orker å føler for:)

Ja d er kjedelig når man er vant til å gå i bunad at man plutselig ikke har noe å ha på seg :( så jeg håper virkelig formen din er bra på lørdag så du kan ha bunaden på, vertfall en liten stund :) litt er bedre enn ingenting.

Noe av det som gjør min drakt enkel å ordne på er at den er todelt. Og jeg har 2 overdeler. Jeg må selvfølgelig ha på den største overdelen så derfor må jeg flytte knappene fra den i str s til den i L . Så er det en knapp på stakken/ skjørtet som jeg må flytte noen centimeter.

Ja d er kjedelig når man er vant til å gå i bunad at man plutselig ikke har noe å ha på seg :( så jeg håper virkelig formen din er bra på lørdag så du kan ha bunaden på, vertfall en liten stund :) litt er bedre enn ingenting.

Noe av det som gjør min drakt enkel å ordne på er at den er todelt. Og jeg har 2 overdeler. Jeg må selvfølgelig ha på den største overdelen så derfor må jeg flytte knappene fra den i str s til den i L . Så er det en knapp på stakken/ skjørtet som jeg må flytte noen centimeter.

Kjekt med en sånn bunad da:) min er hel, så er ikke så mye å gjøre:( tenkte å prøve å ha på den i toget med jentene ihvertfall.. Her er det meldt opp mot 20 varmegrader også, så tror det kan bli varmt for meg med bunaden på også:)

Her er det ikke klart! Har vært å kikket etter noe fint å ha på meg, men foreløpig forgjeves. Syns jeg ser enten tykk eller rar ut i det meste jeg har prøvd. :-( Fikser ikke sånne empireliv-kjoler. Selv om jeg har gravidmage, ser det ut som jeg har tenkt til å legge meg ned og trille nedover veien. Ser helt latterlig ut på meg. Stålsetter meg for nok en tur i dag....

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Back
Topp