Har den kommende babyen søsken?

Den får en storebror på snart 2år. Blir vel ikke å fortelle om babyen før magen er såppas stor. Tror ikke han vil forstå så mye likecel!
 
Ja:Heartred ved fødsel har hen en storesøster på ca 1,5 år:love017
 
Her er det allerede en storesøster som venter spent, hun blir 7 år et par mnd etter babyen kommer. Hun vet om det allerede og jeg er 7+5 :)
 
Så morro xsmile9 her blir det også ca 1,5 år mellom om baby kommer til termin, har du noen bekymringer?
Nja ikke egentlig. Dette var planlagt og svært ønsket:Heartred. Men helt i starten er jeg bekymret for at hun skal bli veldig sjalu og at jeg ikke skal strekke til. Hun kommer til å være seks timer i barnehagen om dagen så hun må få mye oppmerksomhet når hun er hjemme. Vi er heldigvis to fra 15:30.! Du da?:)
 
Nja ikke egentlig. Dette var planlagt og svært ønsket:Heartred. Men helt i starten er jeg bekymret for at hun skal bli veldig sjalu og at jeg ikke skal strekke til. Hun kommer til å være seks timer i barnehagen om dagen så hun må få mye oppmerksomhet når hun er hjemme. Vi er heldigvis to fra 15:30.! Du da?:)

Så hærlig :love7 Har også bekymringer mot det at han blir sjalu, men håper dette ordner seg fort når de er så små, tenker fort det blir den nye hverdagen:scratch
Er mest redd for å føle med utilstrekkelig, spesielt ovenfor eldste. Så er jeg litt redd for at vi må gå vakt 24/7 så ikke storebror skader baby med uhell, de er ikke akkurat forsiktige :blackeye
 
Babyen vil ha tre store storesøstre i alderen 19-24 når den kommer.
En skikkelig attpåklatt!!
 
Ett søsken på litt over to når babyen kommer - som ikke skjønner/bryr seg så mye om babyen i magen til mamma enda :):p
 
Back
Topp