Har den kommende babyen søsken?

Den vil få 3 søsken. Ei på 16, ein på 9 og ein på 7.

tenkte å fortelle de om en uke da jeg har vært på TUL i uke 12.
 
Når babyen blir født har han en storebror på 8 år, og en som kommer til å fylle 11 :)
Verdens beste gutter som kommer til å ta godt vare på lillebroren/søsteren sin:Heartpink
De håper begge to på jente.

De fikk vite det med en gang testen var positiv. Samme dag.
Vi har mange fine samtaler om at mye kan skje og at vi sammen håper at frøet blir til en baby, som blir til en som blir født.
Jeg er sliten, kvalm og uggen, og da er det fint at de vet hvorfor :Heartpink

Eldstemann var veldig spent etter jeg kom hjem fra TUL.
Da jeg sa at vi så vidt kunne skimte et hjerte som slo, svarer han så fint "tenker dette kommer til å gå bra jeg" :Heartpink

De leker med navnevalg og planlegger alt de vil lære han/henne.:Heartpink
 
Vil få en storebror som da fyller fem i oktober ☺️ Og også en halvbror på da 18 år, men han er ikke så mye på besøk her.
Har ikke fortalt noe enda, selv om jeg har vært mye dårlig. Tenker oss en ul i uke 12. Vil se at det mest sannsynlig går fint før vi forteller. Han er veldig følsom, så tror han ville tatt det veldig tungt hvis det gikk galt.
 
To storesøstre på 13 og straks 16. Jeg har fortalt da faren er i militæret og for øyeblikket i afghanistan og jeg sliter med mye kvalme og tretthet og trenger en del ekstra hjelp til husarbeid og matlaging fra de. Greit at de vet hvorfor.

Har også fortalt de realiteten med at ting kan gå galt i begynnelsen og slikt men at vi krysser fingrene og håper på det beste. ❤
 
Babyen får en storebror på 6 år og en storebror på nesten 11 år :)
De vet det allerede :)
 
Vi har to barn fra før, storesøster på 11 og lillebror (som da blir mellombror:D) som fyller 7 i februar. De vet inoenting enda:) vi skal fortelle neste helg, da vi skal ha familiebesøk for begge to (storesøster har hatt bursdag og minste har snart). Da får de vite det foran øvrig familie, gleder meg til reaksjonene:D

Jeg er sykemeldt og har vært mye dårlig nå i det siste, men ungene er vant til at jeg er det i perioder pga migrene. Nå har jeg hatt mye migreneanfall som følge av svangerskapet, så da har jeg bare skyldt på det;) De mistenker ingenting.
 
Et storesøsken på litt over 2 år. Snakker litt om lillebror/lillesøster jevnlig, hun har igrunn visst om graviditeten hele veien. 9+1 nå.
 
Har en gutt på 3 og en jente på 1,5 fra før ☺️

Kommer til å fortelle det etter uke 12, eller når jeg får synlig mage :)
 
Fire storesøsken i alderen 4-19 år. De tre eldste vet om det, men de forstår også at det kan skje ting.
 
Ja 20,14,11,9
Har ikke fortalt det ennå, mye for at jeg ikke vil at det skal spre seg rundt. Ønsker og dele det på en artig måte, om mulig at vi finner ut om det blir gutt eller jente.
Dem maser jevnlig om en lillebror/søster, så jeg tror nok dem blir veldig gla når jeg forteller det.
 
Her får lille frøet 4 store søsken. Ei på 12 år, ei på 10 år, en på 9 år og ei på neste 3 år :talk017
 
3 storesøstre ♥️ 7, 9 og 11 år :) De fikk vite det på torsdag, og ble så glade ♥️
 
Last edited:
Ja, de er 4 og 1. Vet ikke når vi skal si noe, vil helst ha hatt en ultralyd først.
 
Gullet får to storebrødre som er 6 og 8 år, de fikk vite det for en uke siden ❤️ siden jeg er så dårlig... De ble kjempe glade ❤️ men har nevnt for de at det kan hende det ikke går bra, men mest sannsynlig gjør det det :)
 
Babyen får ei storesøster som har håper på småsøsken i flere år. Nå håper vi det endelig er hennes tur. Hun blir 6 år snart, så hun er skolejente når babyen kommer.
 
Back
Topp