Har den kommende babyen søsken?

Her kommer storebror til å være fire år når babyen (forhåpentligvis) kommer. Gleder meg sånn til å si det, men venter til uke 12/tul. Men det er nesten så man skulle tro han visste det alt, for han snakker veldig mye om babyer plutselig og her om dagen lekte han at han var storebror og sa «Du har en baby i magen du mamma!» Men altså. Det er nok tilfeldig :joyful:

Her kommer storebror til å være fire år når babyen (forhåpentligvis) kommer. Gleder meg sånn til å si det, men venter til uke 12/tul. Men det er nesten så man skulle tro han visste det alt, for han snakker veldig mye om babyer plutselig og her om dagen lekte han at han var storebror og sa «Du har en baby i magen du mamma!» Men altså. Det er nok tilfeldig :joyful:

Akkurat damme her! Han kommer til å være 4 når neste forhåpentligvis kommer!
Snakker masse om babyer og om det er baby i magen osv!
Tror det er alderen + flere i bhg har fått søsken :)

Samme her, også! Det er to barn på avdelingen hans som nylig har fått småsøsken og en av de andre mødrene er gravid. Sønnen vår klarte til og med å overbevise de ansatte om at jeg var gravid for ca. et halvt år siden, han hadde fortalt så overbevisende og med innlevelse og masse detaljer at de trodde på ham. :P

I stad strøk han meg over magen og sa at jeg hadde en giraff der inne!

Her vil eldste bli 17 år neste år og minsten vil være 13, så ganske stort sprik kan man si.

Men yngstejenta har mast i mange år om en lillesøster eller lille bror, så en attpåklatt er meget velkommen.. :Heartred

Samme her, også! Det er to barn på avdelingen hans som nylig har fått småsøsken og en av de andre mødrene er gravid. Sønnen vår klarte til og med å overbevise de ansatte om at jeg var gravid for ca. et halvt år siden, han hadde fortalt så overbevisende og med innlevelse og masse detaljer at de trodde på ham. :p

I stad strøk han meg over magen og sa at jeg hadde en giraff der inne!
Tenk om det var en giraff, det hadde vært rart :hilarious:

Jada, det er nok alderen og sånt. Begge bestevennene hans har relativt små søsken, så jeg tror han kommer til å synes det er veldig kult å bli storebror :D I alle fall frem til han innser hvor kjedelige babyer er :p

Vi har en gutt på 9,5 måneder. Så hvis ikkje spiren i magen har det like travelt som broren blir det 18 måneder mellom de

storebror er 10 år når knøttet melder sin ankomst Skal på tidlig ul før vi sier noe til han!

Storesøster blir 2,5 år når den lille melder sin ankomst :Heartpink

Back
Topp