Har den kommende babyen søsken?

Ja, hun blir 3 år gammel når babyen kommer. Tenker at vi forteller det når magen vokser og det har gått litt tid

Vi har en som vil være 3 når den lille kommer.. Vi kommer nok til å snakke med han om det etterhvert som magen vokser og det nærmer seg.

Vi har 2 gutter på 5år og 9år :love017
Vi tenkte å fortelle det når vi har vært på tidligul for å se at alt er bra :Heartred

Har ein gut som blir 7 år og ei jente som blir 4 år. Har eit ønske om å vente lengst mulig før eg forteller nokon om graviditeten. Ønsket er å gå på ordinær ul for nåken får vite men det klarer eg nok ikkje mtp magen å sommar så venter nok med å fortelle søsken før da er offentlig. Ellers vil jenta mi garantert sei at mamma har baby i magen

Har en gutt som blir 14 år en mnd etter at han blir storebror <3
Stor aldersforskjell:)

Ja babyen får en storebror som er 17 måneder og storebror og storesøster som blir 10år når h*n blir født :)
Har tenkt til å vente til hvertfall 12 uker med å fortelle. Vet at når vi forteller det til de to eldste så vil de fortelle det til ALLE, å vi bor på en liten plass:)

Har to gutter på 7 og 8 år, skal på TUL da jeg er 12 uker, så forteller det etter det :)

Jeg har en gutt på 7 år fra tidligere forhold og samboeren min har en gutt på 10 år fra tidligere forhold :happy::happy: venter nok med å fortelle det når de 12 ukene har gått tenker jeg :Heartpink

Ja, en gutt som er snart ni måneder nå, snart ett og et halvt år når neste blir født. Jeg har hørt pappaen fortelle det til han, men regner med at han ikke vet hva det betyr. :p

Ja, en gutt som er snart ni måneder nå, snart ett og et halvt år når neste blir født. Jeg har hørt pappaen fortelle det til han, men regner med at han ikke vet hva det betyr. :p
Jeg har også en på 9 mnd :) født i august. Så artig :) :Heartred

Har ei som er 12 når lillegull kommer. Tenker å vente så lenge det lar seg gjøre mot uke 12. Siden hun er så stor, så merker hun raskt om det er for store avvik fra normalen i både formen min, humør og fokus, så får egentlig ta det litt som det kommer.

Lille spire har en storesøster som kommer til å være 15-16 mnd eldre.. ❤

Har en gutt på 8år. Han vet allerede (5uker).
Jeg er så dårlig og med kraftige symptomer - at det ble best å fortelle så han ikke trenger å bekymre seg...
Han er veldig moden og han forteller ikke sånt uten videre. (Skulle det nå skje, så pytt-pytt).

Ja. To brødre, en som blir 4 år i august og en som blir 2 år nå snart :flower

Vi har en sønn på tre år og tenker å fortelle ham det etter TUL.

Back
Topp