Har den kommende babyen søsken?

Hvis spiren sitter og alt går bra **krysse** får den lille to storebrødre som da vil være 5 og7 år. Venter med å fortelle til etter ca 12 uker regner jeg med.

Eldste har ønsket seg søsken leeenge, nr2 har ikke sagt noe særlig. Han har det vel kjekt som minst pr idag he he.. kjenner skal bli godt med større selvstendige barn hvis alt går bra❤
 
här får mini tre äldre bröder, 2 helsyskon som er 2 og 3 år nå,, og en halvbror som er 11 :Heartblue:Heartblue:Heartblue
 
Om denne klamrer seg fast, blir mini storebror ca en måned før han blir 2 år
 
Bebi får en storesøster som blir 6 år to uker etter termin. Har planlagt å fortelle henne det på julaften, foran resten av familien. Får se om vi holder så lenge.. Blir 14 uker da. Men hadde vært så gøy og overraska alle på en gang :Heartred
 
Her er det ingen søsken å få :hilarious: følte meg nesten litt ensom når jeg leste at alle som har kommentert hittil har fler barn.
 
En søster :) fortalte det den dagen jeg fikk postetiv test.
 
Her blir babyen eldst!:thumleft Da vi ikke har barn fra før:happy:
 
Babyen får en storebror som er nå 8 og storesøster på 1 år.
Vi venter så lenge som mulig, helst til juaften med å fortelle siden det er akkurat kommet en baby i familien. Vil ikke ta i fra de "nyfødt oppmerksomheten" med vår graviditet :)
 
Storesøster på da nesten 10 år. Som for øvrig har masa om å bli storesøster siden hun gikk i barnehagen. Men samme dagen, noen minutter før jeg testa positivt, sa hun at hun ikke ville bli storesøster lenger :laughing002
 
Storebror blir 11år når lille kommer. Han har visst det noen dager for jeg vet han klarer å holde på hemmeligheten en stund :love7 han har ønsket seg småsøsken i evigheter- er nok et savn etter en lillebror han mistet :angel7 men blir nok rart å ikke være enebarn lengre når han er blitt så stor:bag:
 
Back
Topp