Har den kommende babyen søsken?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Får junibabyen storesøsken? Når planlegger dere å fortelle storesøsken om den kommende babyen?
 
Ja, to søsken på 6 og 9 år :)

Akkurat fortalt dem så de forstår hvorfor jeg må hvile hele tia og for at de ikke skal hoppe på meg og herje masse :p
 
To søsken, 10 og 2. Blir å vente noen uker med å fortelle, da ingen av de er spesielt gode på hemmeligheter og vi vil ikke at alle skal vite det på en stund enda :)
 
Ja en som kommer til å være 2,5 når babyen kommer om dette går bra[emoji4]
 
Har en gutt på 13 og ei jente på 9. Blir visst en skikkelig "attpåklatt" dette, eller "attpåskatt" som gynekologen sa :p Så lenge formen min er fin, så kommer vi til å vente med å fortelle det til. Venter helst med å fortelle til vi har vært på tidlig ul i uke 10-12 :)
 
Vi har en gutt på 4 fra før. Tenkte å vente med å fortelle det til han til alle kan få vite det, da han er forferdelig dårlig på å holde på hemmeligheter! ;)
 
Har en gutt på 2 år. Tror ikkje han skjønner så mye av det å skulle bli storebror, så vi avventer en god stund med å fortelle det til ham. Er heller ikke i interessert i at han forteller det videre i bhg enda.
 
Ja vi har en gutt på 9 år, en jente på 6 år og en gutt på 3 år. Tror nok ikke vi forteller det helt enda. Er såpass fin i formen, så de merker ikke noe endring enda. Vi skal på UL den 9.november,så om alt ser fint ut da, så får de nok vite det etterpå
 
Storebror! Han blir 3 i Juli, så blir nesten akkuratt 3 år mellom de:Heartred Han vet det allerede, men skjønner nok ikke så mye enda. Blir bedre når magen blir større tenker jeg!
 
Baby er så heldig å få to supre storebrødre:) De er 5 og 3 i juni. Håper på å vente med å fortelle til vi har vert på TUL, visst formen er ok.
 
Her bli det 4 søsken på minien, hvis alt går bra:happy: de blir h.h.v 2, 6, 8 og 10 år innen den tid:)
 
To storesøstre som nå er 10 og 7 år.
Blir termin midt imellom da om det sitter nå siden ei har bursdag 14 mai og ei 12 juni

Hu eldste har maset om småsøsken i flere år da bestevenninen hennes har fått 2 stk nå siste to årene. Hu å vil kose baby ❤️
Kommer til å vente så lenge som mulig opp til uke 12, men eldstemor vet vi prøve. Men hu sier ikke noe, hu vet det skal være hemlig en stund til.
 
Her får h*n 2 gode storebrødre. Eldste på 6 år, og en på 1,5
År.
 
Ja M på 1,5 årforteller når magen blir synlig, men ho forstår nok ikke så godt før den evt er her
 
Har får lille bebissen tre storebrødre :)
William og Gabriel er 7, blir 8 i juli :D
Og Øyvind er 8 mnd nå, blir nesten 1,5 år når mini kommer :D
 
Storesøster blir snart 4... vil drøye å fortelle om formen tillater det [emoji6] aleine om morraen og sist var jeg litt redusert før jeg fikk i meg litt mat.....
 
Back
Topp