Bkno1149862
Andre møte med forumet
De 2 eldste må dele og minste dele med oss foreldre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det bestemmer dere selv hva dere synes er greit sønnen vår sov på rommet vårt til han var 2. Men kjenner noen hvor sønnen på 7 fremdeles sover på samme rom som foreldrene, det synes jeg er litt vel lengeSom førstegangs lurer jeg på hvor lenge det er normalt at den lille sover på samme rom som oss? Vi har kun ett soverom nå men det er en veldig grei leilighet som jeg neppe vil flytte fra før vi blir helt nødt.
Det bestemmer dere selv hva dere synes er greit sønnen vår sov på rommet vårt til han var 2. Men kjenner noen hvor sønnen på 7 fremdeles sover på samme rom som foreldrene, det synes jeg er litt vel lenge
Jeg gjetter at ungen neppe kommer til å ønske seg eget barnerom før han begynner å ha med venner hjem fra barnehagen i 5-års alderen. Det er ca da de begynner å ville lukke døren når de leker med venner, før det leker de like gjerne rundt bena på de voksne.Som førstegangs lurer jeg på hvor lenge det er normalt at den lille sover på samme rom som oss? Vi har kun ett soverom nå men det er en veldig grei leilighet som jeg neppe vil flytte fra før vi blir helt nødt.