Har barnet/barna egne rom eller deler de?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Stine

Guest
Her har begge våre hvert sitt, men en av de må nok dele når neste ramp kommer og har blitt litt større.

Hva med dere?

om vi fortsetter å bo her vi bor nå, så må de deler når minste blir større :)

Vi håper på å finne nytt hus før lille kommer, slik at de får hvert sitt rom, eller et større rom som 2 av de kan dele..

De kommer til å få hvert sitt rom, men babyen skal selvfølgelig sove inne hos oss den første tiden :)

Vi bor i en liten leilighet medium et soverom. Så her må vi dele. Dette blir første barnet. Hvor lengetenker dere det er gangbart å ha barnet på samme rom?

Storebror og Lillesøster delte rom til Storebror begynte på skolen. Syntes det vartet utrolig flott opplegg og de lærte seg å leke sammen og ingen krangling om at den ene ikke fikk være på rommet til den andre.

Når storebror begynte på skolen fikk de var sitt rom. Tenker vi gjør samme sak nå, at Lillesøster og babyen (6-10 mån) får dele rom til Lillesøster begynner på skolen.

Våre to har vært sitt rom. Vi skal bygge ut huset og da vil nr tre også få eget rom. Men mens byggeprosjektet pågår må vi kanskje dele litt alle sammen! ;)

Her kommer de til å måtte dele når babyen flytter ut fra vårt rom.

Jenta mi har eget rom nå + at vi har 2 rom "ledig" :) men får se, kanskje deler de det største rommet senere. Kan være at de har gleden av det :)

Vi skal flytte om et års tid ca, frem til da skal baby dele rom med oss og når vi kommer i nytt hus så håper jeg det er nok rom så de kan få hvert sitt rom:-)

Har to soverom nå. Vi bor så billig, så blir her et par år til for å spare penger. Så barna får det største rommet når den lille er klar for å flytte på eget rom :-)

Vi bor i en liten leilighet medium et soverom. Så her må vi dele. Dette blir første barnet. Hvor lengetenker dere det er gangbart å ha barnet på samme rom?
Vi delte rom til hun var 2 år, da fikk jeg nok.. Vi flytta ut på stua og hun fikk soverommet. Vi måtte alltid være stille når vi la oss og lite action på soverommet. I tillegg var jeg møkklei alle lekene i stua. Nå har hun det meste av leker på eget rom :)

Vi skal selge nå, så da blir det ihvertfall minst en treroms :)

Har 1 barn og ho har eget rom . Så lenge vi holder oss til 2 barn får de vært sitt rom

Mine to deler rom, og trives med det. :) Vi holder på å bygge hus nå, så innen september har vi forhåpentligvis mer enn nok rom til at ungene får hvert sitt.

Vi har plass til at de kan få hvert sitt rom, men det er mulig de skal få dele rom allikevel. Ser an hvordan de kommer overens tenker jeg :)

Hvert sitt rom ja :-) har nettopp føyttet til større plass så da blir det eget rom på neste også :-)

Vi venter vår første, og har et "roterom" som skal ryddes til barnerom etterhvert :)

Back
Topp