Har babyen festet seg?

Håper lille vil snu seg rett vei og feste seg snart:rolleyes: Har ligget i tverrleie siden uke 25, og er 34+4 i dag. Hun har nok funnet sin favorittstilling:D

Håper lille vil snu seg rett vei og feste seg snart:rolleyes: Har ligget i tverrleie siden uke 25, og er 34+4 i dag. Hun har nok funnet sin favorittstilling:D

Helt greit at de har det fint på tvers, men jeg syntes det er fryktelig vondt når hodet presses mellom ribb beina og hoftebeinet mitt :P

Helt greit at de har det fint på tvers, men jeg syntes det er fryktelig vondt når hodet presses mellom ribb beina og hoftebeinet mitt :p

Hehehe enig! Her er det spesielt ubehagelig når hun strekker seg ut så langt hun klarer...føles ut som om magen skal revne på midten:eek: Hodet ligger lenger ned mot bekkenet, så rumpa stikker ofte ut like ved navlen:confused:

Hehehe enig! Her er det spesielt ubehagelig når hun strekker seg ut så langt hun klarer...føles ut som om magen skal revne på midten:eek: Hodet ligger lenger ned mot bekkenet, så rumpa stikker ofte ut like ved navlen:confused:

Her driver han og "turner" litt så det varierer om hodet er oppe ved ribb beina eller nede ved hoftebeinet. men det er liksom hodet og ryggen hun skyter ut, nesten aldri rompa haha jeg trur de små har noen sære vaner allerede i magen jeg haha :P

Hei. Jeg er nå 28+2 og babyen har laget seg til rette, mye vondt i bekkenet og spes forran i lysken. Var ikke sånn med nr 1 så litt urolig her

Back
Topp