Har babyen festet seg?

Jeg tror lille i magen har festet seg, har hatt nedpress siden i helga.. Synes å huske at storesøster festa seg rundt den samme uka :) er 33+4..
Flere bebiser som har festa seg? :)

Yup - på kontroll forrige uke (var da 32+5) hadde babyen festet seg, men hadde litt bevegelighet. Magen har sunket mye og jeg kjenner et fryktelig nedpress, så her har baby gjort seg klar! :) Er andregangs og trodde ikke hun skulle feste seg så tidlig, men bare fint syns jeg :)

Nei han ligger i tverrleie så han må snu på seg før han kan feste seg...

Har hvertfall snudd seg med hodet ned.. Usikker på om han har festet seg.. Er 35+3.

Ligger med hodet ned, men har ikke festet seg. Ihvertfall ikke ved kontroll for en uke siden

Yup - på kontroll forrige uke (var da 32+5) hadde babyen festet seg, men hadde litt bevegelighet. Magen har sunket mye og jeg kjenner et fryktelig nedpress, så her har baby gjort seg klar! :) Er andregangs og trodde ikke hun skulle feste seg så tidlig, men bare fint syns jeg :)
Er vel ikke festet vist det er litt beveglighet ? :)

Er vel ikke festet vist det er litt beveglighet ? :)

"Festet med noe bevegelighet" kalte jordmor det. Mente hvert fall at hun ikke ville snu seg igjen og at hun mest sannsynlig ville være helt festet ila kort tid. :) Merker hvert fall at hun ligger godt nedi bekkent for å si det sånn.. :)

Med meg og sa hun at det var nesten festet, men hodet var fortsatt litt bevegelig!Dermed ikke helt festet, og var viktig å si fra om vist vannet skulle gå :)

Lå med hode ned, men ikke festet ved kontroll forrige uke, 35+1 i dag..

Ligger ned, men vet ikke om hodet er festet enda, 34+5. Er andregangs, så da er det jo vanlig at det blir festet ganske sent.

Johoo kom fra legen nå og han har festet seg :D 33+0 idag og førstegangs :D

Back
Topp