Har alle..

lita_23

Elsker forumet
Gått ned kiloene etter svangerskapet? Det har ikke jeg... Dem siste 4 kg vil ikke vekk.... [:'(] 

2 kilo til overs og en mage som ikke er som før...[:'(]

21 kg lettere nå enn før jeg ble gravid!! [:D][:D] 

ORIGINAL: Linn_83

hæææææ ..... er det mulig...jøss[:o][:D]

oioioioi! Vært streng med deg selv? Jeg har 3-4 kg som ikke har forsvunnet. Også var det magen da....[8|]

jeg er 7 kg mindre nå enn hva jeg var før jeg ble gravid! [:D]

samme nu som før æ ble gravid, men litt ekstra mage å puppa [:D]

Nå er jeg nede i det jeg kaller min idealvekt; 52kg. Men magen er vel litt slapp ennå merker jeg. Har tatt en del sit-ups når jeg har husket på det.

Samme som før jeg ble gravid ja.. men magen er litt slapp enda..

Ca. fire kilo mer enn før jeg ble gravid. Resten av de 17 kiloene jeg gikk opp forsvant omtrent umiddelbart, hadde masse vann i kroppen. De ekstra kiloene plager meg igrunnen ikke (og kan sikkert forklares med mitt for tiden store forbruk av søtsaker), men magen kunne vel vært mer "fit".

Har hatt igjen 5 kg, helt til nå siste par ukene. Nå er det igjen nesten 2 kg, og de er SEIGE asså[:'(]

ORIGINAL: lilleknøttet

oioioioi! Vært streng med deg selv? Jeg har 3-4 kg som ikke har forsvunnet. Også var det magen da....[8|]

Hehe.. Skulle nesten tro det, men har ikke gjort noe annet enn å amme ofte.. Eller det vil si.. Ida vil henge på puppen stort sett annenhver time.. Kan jo være derfor?? Noe særlig sunn er jeg ikke.. Men drikker ganske masse vann i løpet av en dag. [:)] 

Håper alle som sliter med ekstrakg sine blir kvitt de snart!! [:D][:D] 

Så bra da! Fortsetter du med det blir det vel snart ikke noe igjen av deg? Jeg gjør litt for lite for å gå ned... Siste uke var det faktisk 1 kg opp[&:]. To uker siden ammeslutt da...

Hehe.. Skulle nesten tro det, men har ikke gjort noe annet enn å amme ofte.. Eller det vil si.. Ida vil henge på puppen stort sett annenhver time.. Kan jo være derfor?? Noe særlig sunn er jeg ikke.. Men drikker ganske masse vann i løpet av en dag. [:)] 

Så bra da! Fortsetter du med det blir det vel snart ikke noe igjen av deg? Jeg gjør litt for lite for å gå ned... Siste uke var det faktisk 1 kg opp[&:]. To uker siden ammeslutt da...

Håper i grunn jeg går ned mye mer.. Det er vell noe av det som har gjort at jeg har holdt ut ammingen.. Men holdt på å slutte da jeg hadde brystbetennelse i 2 jæv...uker før medisinen endelig begynte å virke!!
Men nå er det bare koselig.
[:D] 
Men ett kg opp etter ammeslutt tror jeg er normalt i grunn? Men så er jo ikke ett kg allverdens. Er myyye igjen av meg ennå.. er 76 kg nå.. Eller var det for 2 uker siden. skal snart veie meg igjen.. bare få ferien litt på avstand først.. hihi [:D] 

Joda, for lenge sia.[;)]
Uten å gjøre nåkka som helst. Heldi? Ja æ veit...[:)]

ORIGINAL: Alexandra!

Joda, for lenge sia.[;)]
Uten å gjøre nåkka som helst. Heldi? Ja æ veit...[:)]

*sukk* urettferdig........[:(]

Veide 46kg da æ blei gravid. veide 65kg da Rebecca kom e verden. ca 4 uker etterpå veide jeg 60kg, nå veier jeg 53kg[:D][:D] vill ned til ihvertfall 46kg[:D][:D]

kan jeg aldri tenke meg,... eller jeg gikk bare opp 5 kg da så.
men jeg har ikke veid meg siden før fødselen...[8|]

Back
Topp