Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Linn_83
21 kg lettere nå enn før jeg ble gravid!! [:D][:D]
ORIGINAL: lilleknøttet
oioioioi! Vært streng med deg selv? Jeg har 3-4 kg som ikke har forsvunnet. Også var det magen da....[8|]
oioioioi! Vært streng med deg selv? Jeg har 3-4 kg som ikke har forsvunnet. Også var det magen da....[8|]
Hehe.. Skulle nesten tro det, men har ikke gjort noe annet enn å amme ofte.. Eller det vil si.. Ida vil henge på puppen stort sett annenhver time.. Kan jo være derfor?? Noe særlig sunn er jeg ikke.. Men drikker ganske masse vann i løpet av en dag. [:)]
Håper alle som sliter med ekstrakg sine blir kvitt de snart!! [:D][:D]
Så bra da! Fortsetter du med det blir det vel snart ikke noe igjen av deg? Jeg gjør litt for lite for å gå ned... Siste uke var det faktisk 1 kg opp[&:]. To uker siden ammeslutt da...
Hehe.. Skulle nesten tro det, men har ikke gjort noe annet enn å amme ofte.. Eller det vil si.. Ida vil henge på puppen stort sett annenhver time.. Kan jo være derfor?? Noe særlig sunn er jeg ikke.. Men drikker ganske masse vann i løpet av en dag. [:)]
Håper alle som sliter med ekstrakg sine blir kvitt de snart!! [:D][:D]