Har alle navnet klart?

Undomiel

Forumet er livet
Smånissene 2022
Åh, vi greier jo bare ikke bestemme oss! Og nå har jeg adda enda et navn på lista vår, som er helt nydelig. Men... nabojenta heter det, og det er et ganske sjeldent navn, så blir veldig obvious at det er fra naboene vi har fått ideen fra, og da syns jeg det virker så teit..? Vi har jo litt med naboene å gjøre liksom, da vi har barn på samme alder og.

Hvordan er det med dere? Har alle navnet klart ?

Eeeeeeeee nei det er ikke klart :P

Har hatt navnet klart en god stund nå :) har egentlig aldri blitt enig, men det var det eneste navnet begge likte. Så vi har begge tygga litt på det, og nå er det det navnet som blir brukt(men bare mellom oss) :) får se om det passer når han kommer ut da :) eller om vi må begynne helt på nytt:p

Hatt det klart siden oul her:P

Men hva heter nabojenta da?:)
Kanskje vi kan tipse om noe som ligner?

Ikke klart, vi blir ikke enige. Regner med vi finner utav det når hun blir født :p

Ikke klart her enda.. 10 dager til termin! Men har tenkt litt ekstra på 3-4 navn, så blir sannsynligvis ett av de :)

Jepp, det er klart! :) har omtalt henne som "O" lenge, så føler hun heter det. Ikke o, da:hilarious: det er bare forbokstaven

Vi har navnet klart :) Jeg ville ikke latt være å valgt navnet som nabojenta har, hvis det er navnet dere har falt for. Det er nesten ikke navn igjen hvis man skal ta hensyn til alle :p

Her er det ikke klart. Vi har en liste, men det hadde vi sist også og det ble ingen av dem som sto der:p

Ja:)

Ellie har vært klart siden oul <3

Vi tror vi har navnet klart. Venter med å fortelle det til noen til vi har sett lillegullet. Det kan jo hende navnet ikke passer :/

Hadde tenkt på Olivia, men så fant vi ut at det er så up and coming. Vil ikke ha et poppisnavn. Nå har vi vel tre-fire alternativer, men må se hvilket navn hun passer til når vi ser henne :)

Back
Topp