Har alle kynnere?

Enkelte dager har jeg mange kynnere, og andre dager ingen. De er I veldig varierende grad I grunnen. For et par uker siden kom det helst når jeg overanstrengte meg, men når kommer det med stress på job (har en stillesittende kontorjobb) og når jeg dusjer. I går lå jeg strak ut på sofaen pga kynnere... er sykemeldt 40% ut neste uke, så da får vi ta en ny vurdering hos legen:) Er usikker på om jeg klarer å jobbe helt frem til permisjonen begynner. Det er ikke tilrettelagt veldig mye på arbeidsplassen :/

Jeg synes nesten det er deilig med kynnere nå, de presser magen nedover slik jeg kan puste skikkelig en liten stund.. Heller litt smerter og tissetrengt enn åndenød :gen053

Hadde ingen kynnere (som jeg merket) med nummer en. Litt mer med nummer to. Har kynnere av og til nå med nummer tre, men ingen vonde.

Er 35 fullgåtte uker om et par dager, og ble fra midten av mai sykmeldt pga kynnere. Vært inne på føden og blitt målt ctg og undersøkt (sjekket livmorhals for å utelukke for tidlige rier). Har MYE aktivitet, og her er det hele tiden - uavhengig av om jeg rører på meg eller ikke.. Jordmor sa jeg kunne trosse anbefalingen hennes og jobbe, men da risikere å sette for tidlig igang pga disse kynnerne og det ville jeg ikke.. Så ja! Her er det masse kynnere.

Er straks 34 uker på vei å er første gangs fødene. Har hatt kynnere i en del uker nå, litt opp å ned på om det er vondt. Men jeg syns det kjennes ut som å ha sting, nede i magen :-) Får det mest hvis jeg går litt fort/er i aktivitet. Det gir seg heldigvis fort hvis jeg tar en liten pause å setter meg :-)

jeg har masse hver dag... spiller ingen rolle om jeg er aktiv eller ikke. trenger bare å flytte litt på meg så kommer det :p hadde det samme når jeg gikk med jenta mi også :)
Akkurat samme her! På nettene blir jeg sliten av det :P

Mye kynnere, de er ikke vonde, bare ubehagelige. Er førstegangs :)

Back
Topp