Barn er vel glad i det de er vant tilRart at barn ikkje tåler andre som gjør ting annleis.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Barn er vel glad i det de er vant tilRart at barn ikkje tåler andre som gjør ting annleis.

Barn er vel glad i det de er vant tiljeg syns det var mer rart at hun t.o.m måtte forklare foreldrene dette
![]()
Helt ekstremt faktisk. Men de godteposene blir dyre. Og var så mange i den klassen altså. Tenkte at på ett tidspunkt måtte det slutte. De begynner blir større og større for hvert år.Rart at barn ikkje tåler andre som gjør ting annleis.
Helt ekstremt faktisk. Men de godteposene blir dyre. Og var så mange i den klassen altså. Tenkte at på ett tidspunkt måtte det slutte. De begynner blir større og større for hvert år.Jeg var vel bare den første som slutta med det og reaksjonen lot seg ikke vente. Barn er ikke akkurat så flinke alltid å skjule følelsene sine der
![]()
Ja, det har hvert godteposer her. Men gjerne bare et par biter med godis og et par andre ting søm sprettball, såpebobler, ballong osv. Veldig stas for barna.
Noen ganger må de lete etter skatten, noen ganger fisker de.
Aldri levert ut godteposer, synes det er noe ordentlig tull og når man har barn med allergi i tillegg er det ett mareritt.
Jeg må alltid samle inn disse posene og spare de til helgen kommer og kjøpe ting til det barnet som har allergi.
Vi har levert popcorn engang i en pose, det ble ikke godt mottatt. Da var vi kjipe som ikke ga de godteri. Vi serverer frukt isteden![]()
Vi slutta ved 9 år. Vi har ikke barneselskap for eldste lengre. Hu er 13 år. Hu har heller noen venninner og går kino og restaurant og slikt alene nå.Kor gammel er dei? Tenkte å slutte i 12-13 års alder eg.
Så kjedelig med en sånn reaksjon. Mellomste her snakker fortsatt om at han fikk et pappbeger med popcorn i t selskap for ett par siden, ungene syntes det var kjempestas. Frukt er alltid kjekt, vi pleier å lage fruktspyd.
Ser den med allergier, veldig kjedelig når ungene får noe de ikke kan spise. Jeg pleier å skrive på invitasjonen at jeg ønsker å vite det om barna ikke kan spise noe, så vi slipper å klusse det til for noen.
Det var ikke stas her, så vi gjør ikke det igjen.
Jeg synes folk ikke forstår helt allergi, forstår hva det menes når man ikke kan spise sånn og sånn, likevel blir det servert både det ene og andre når det er bursdag. Så jeg er ikke så fan av dette, og er dermed en av de kjipe som ikke sender med godteri hjem.
Fruktspyd er gøy![]()
Såpebobler er alltid en slager, hvertfall her i husetVi har godtepose, men mesteparten er fylt med såpebobler![]()
Hos oss ble det brukt som en ekstra aktivitet i bursdagen (som nevnt fisking og skattejakt), og det var kjempespennendeJeg ser at mange her gir små ting istenfor/ i tillegg til godteri. Synes for så vidt det er bedre enn godteri. Men er det slik at barna som er gester forventer å få «gave» i bursdager? Mulig jeg er litt utdatert på bursdagsfronten, men når jeg var liten var det kun bursdagsbarnet som fikk gaver. Bursdag handlet om mat, kake og bursdags leker ikke forventningen om godtepose. Synes det er skremmende å lese her om barn og foreldre som reagerte kraftig ved fravær av godtepose.
jeg tenker at dette er noe hver og en får finne ut av selv, og folk får godta om det blir eller ikke blir.Nei da ingen forventerJeg ser at mange her gir små ting istenfor/ i tillegg til godteri. Synes for så vidt det er bedre enn godteri. Men er det slik at barna som er gester forventer å få «gave» i bursdager? Mulig jeg er litt utdatert på bursdagsfronten, men når jeg var liten var det kun bursdagsbarnet som fikk gaver. Bursdag handlet om mat, kake og bursdags leker ikke forventningen om godtepose. Synes det er skremmende å lese her om barn og foreldre som reagerte kraftig ved fravær av godtepose.