Har alle gått i dvale?

Neida- er begge steder jeg (får jo ikke nok) :hilarious:

Hatt tre kvalmebølger så langt i dag. Skal kvinne meg opp til å gå morgentur med bikkja, det pleier å hjelpe. Må bare la de to Ritz-kjeksene jeg nettopp dytta i meg få synke litt.

Lå akkurat og googla «når er kvalmen verst». Er 7+4 i dag, og håper jeg snart når toppen. Men liker ikke klage heller, for kvalmen er jo et godt tegn. Altfor spent på mandagens TUL!
 
Jeg er begge plassene, klarer ikke holde meg unna:hilarious:
Pga mye som har skjedd i det siste har jeg vært litt mindre aktiv, men satser på det kommer seg snart:joyful:
 
Jeg er overalt :hilarious: I går var jeg ikke så aktiv for da var det mye styr med bil som streika og handling osv. Så var ute på farta store deler av dagen også var det middagslaging, hockeykamp og serietitting på kvelden. I dag skal vi på Villmarksmesse så da går hele dagen der.
Mange som føler seg dårlige om dagen så kanskje det blir mere hviling og soving? Jeg må hvertfall sove et par lurer hver dag :hilarious::sleep002
 
Er sykemeldt, kaster opp hele tiden og fungerer så vidt. Stikker innom her for å oppdatere meg litt, men klarer ikke å bidra med noe. Aktiviteten tar seg sikkert opp igjen når folk kommer litt lengre og er over de værste ukene med kvalme o.l:)
 
Hvordan fungerer det med skjult forum? Må man ha skrevet et vist antall innlegg? :happy:
 
Jeg har ikke kommet inn i skjult gruppe enda. Ikke så mye som skjer her enda, egentlig veldig lite symptomer, nesten som at jeg skulle ønske jeg var litt kvalm for å skjønne at det er ekte (bare nesten altså) :)
 
Jeg har vært lite aktiv da vi er i Tyskland med familien til min samboer. Begravelse. :)
Men ellers har jeg kjent på lite symptomer både i går og idag. Litt skremmende. Men samtidig går jeg inn i uke 10 i morgen. Så håper alt er bra. :)
Sliten og trøtt er jeg hvertfall!
 
Jeg har vært lite aktiv da vi er i Tyskland med familien til min samboer. Begravelse. :)
Men ellers har jeg kjent på lite symptomer både i går og idag. Litt skremmende. Men samtidig går jeg inn i uke 10 i morgen. Så håper alt er bra. :)
Sliten og trøtt er jeg hvertfall!
Kanskje du bare er over det verste :Heartred Åh Tyskland- digger Rossmann-kjeden!
 
Jeg har vært lite aktiv da vi er i Tyskland med familien til min samboer. Begravelse. :)
Men ellers har jeg kjent på lite symptomer både i går og idag. Litt skremmende. Men samtidig går jeg inn i uke 10 i morgen. Så håper alt er bra. :)
Sliten og trøtt er jeg hvertfall!
Uke 10 allerede!! Så gøy! Er selv i uke 5+.
 
Er sykemeldt, kaster opp hele tiden og fungerer så vidt. Stikker innom her for å oppdatere meg litt, men klarer ikke å bidra med noe. Aktiviteten tar seg sikkert opp igjen når folk kommer litt lengre og er over de værste ukene med kvalme o.l:)
Samme her! :)
 
Tatt litt avstand da jeg har fått litt brun utflod som jeg er usikker på hva betyr. Jeg er innom flere ganger om dagen, men føler ikke for å delta i samtale om symptomer, hvor langt jeg er på vei osv når jeg ikke vet helt om embryoet lever fortsatt.

Skal på TUL til mandag så da får jeg nok svaret mitt, på godt eller vondt :sorry:
 
Tatt litt avstand da jeg har fått litt brun utflod som jeg er usikker på hva betyr. Jeg er innom flere ganger om dagen, men føler ikke for å delta i samtale om symptomer, hvor langt jeg er på vei osv når jeg ikke vet helt om embryoet lever fortsatt.

Skal på TUL til mandag så da får jeg nok svaret mitt, på godt eller vondt :sorry:
Åå da står vi i samme situasjon :Heartred Får også litt mer svar på mandag med blodprøvesvar og ul senere i uken.
 
Jeg prøver å være aktiv, men har en mini jeg er alene med på dagtid i ukedagene så da ser jeg veldig lite på skjerm, annet enn når han dupper. Og sliter mye med kvalme på kvelden. :)
 
Back
Topp