Har alle gått i dvale?

Neida- er begge steder jeg (får jo ikke nok) :hilarious:

Hatt tre kvalmebølger så langt i dag. Skal kvinne meg opp til å gå morgentur med bikkja, det pleier å hjelpe. Må bare la de to Ritz-kjeksene jeg nettopp dytta i meg få synke litt.

Lå akkurat og googla «når er kvalmen verst». Er 7+4 i dag, og håper jeg snart når toppen. Men liker ikke klage heller, for kvalmen er jo et godt tegn. Altfor spent på mandagens TUL!
Gruer meg selv for her har kvalmen kommet fra uke 6-8 og 11 og jeg var så dårlig at jeg slapp bikkjene ut og satt i gangen til de krafsa på døra å ville inn igjen nå har jeg bare lite murre kvalme , spiser og koser meg , men snart er ritz min beste venn

Gruer meg selv for her har kvalmen kommet fra uke 6-8 og 11 og jeg var så dårlig at jeg slapp bikkjene ut og satt i gangen til de krafsa på døra å ville inn igjen nå har jeg bare lite murre kvalme , spiser og koser meg , men snart er ritz min beste venn
Uff, håper jeg slipper å bli så dårlig. Var jo kun litt uggen med nr 1, så spent på hva som venter nå. Men men- prøver å tenke positivt! Foreløpig er deg absolutt håndterbart. Hjelper veldig at mannen min avlaster og legger til rette så mye som han gjør.

Uff, håper jeg slipper å bli så dårlig. Var jo kun litt uggen med nr 1, så spent på hva som venter nå. Men men- prøver å tenke positivt! Foreløpig er deg absolutt håndterbart. Hjelper veldig at mannen min avlaster og legger til rette så mye som han gjør.
Ja det hjelper en del det her får vi også tenke positivt å ta en dag av gangen ☺️

Back
Topp