Synes det er så lite aktivitet her eller er alle på skjult ? ligger å kjenner på morgenkvalmen bygger seg opp. Barnefri har vi også og da våkner man 7 typisk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

I går var jeg ikke så aktiv for da var det mye styr med bil som streika og handling osv. Så var ute på farta store deler av dagen også var det middagslaging, hockeykamp og serietitting på kvelden. I dag skal vi på Villmarksmesse så da går hele dagen der.

Ja, 50 innlegg.Hvordan fungerer det med skjult forum? Må man ha skrevet et vist antall innlegg?![]()
Ja okiJa, 50 innlegg.![]()
Takk for svar Svar teller.Ja okiTakk for svar
Egne innlegg eller gjelder å svare i andres innlegg og?
TakkSvar teller.![]()
Kanskje du bare er over det versteJeg har vært lite aktiv da vi er i Tyskland med familien til min samboer. Begravelse.
Men ellers har jeg kjent på lite symptomer både i går og idag. Litt skremmende. Men samtidig går jeg inn i uke 10 i morgen. Så håper alt er bra.
Sliten og trøtt er jeg hvertfall!
Åh Tyskland- digger Rossmann-kjeden!Uke 10 allerede!! Så gøy! Er selv i uke 5+.Jeg har vært lite aktiv da vi er i Tyskland med familien til min samboer. Begravelse.
Men ellers har jeg kjent på lite symptomer både i går og idag. Litt skremmende. Men samtidig går jeg inn i uke 10 i morgen. Så håper alt er bra.
Sliten og trøtt er jeg hvertfall!
Samme her!Er sykemeldt, kaster opp hele tiden og fungerer så vidt. Stikker innom her for å oppdatere meg litt, men klarer ikke å bidra med noe. Aktiviteten tar seg sikkert opp igjen når folk kommer litt lengre og er over de værste ukene med kvalme o.l![]()

Åå da står vi i samme situasjonTatt litt avstand da jeg har fått litt brun utflod som jeg er usikker på hva betyr. Jeg er innom flere ganger om dagen, men føler ikke for å delta i samtale om symptomer, hvor langt jeg er på vei osv når jeg ikke vet helt om embryoet lever fortsatt.
Skal på TUL til mandag så da får jeg nok svaret mitt, på godt eller vondt![]()
Får også litt mer svar på mandag med blodprøvesvar og ul senere i uken.Ååå. Det håper jeg!! Tror du det?Kanskje du bare er over det versteÅh Tyskland- digger Rossmann-kjeden!