Har alle fortalt

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
til kommende besteforeldre og slekt ellers????

Det har ikke vi... Vet ikke helt når vi kommer til å si det, men blir vel sikkert plutselig akkurat etter uke 12 :P Da har vi nådd målet med å holde tett.. "Bare" 3 uker igjen :P

Ja må bare få sagt det til min bestemor da jenteungen vet det, så når hun kommer i barnehagen vet nok ALLE det:p
Så kjekt å si det til bestemor så hun slipper høre det fra andre:)

Prinsesse juli 10
Endelig, Mars 2015

Bare besteforeldre pluss ett av mine søsken med samboer (vi var på hytteferie sammen, ikke mulig å skjule). Ellers noen nære venner.

Kun en svigerinne å svoger som vet pga. Hyttetur i sommer. Vanskelig å holde på det, men nå er det nesten litt fortrengt pga formen er så fin :) gleder oss til tidlig ultralyd I uke 12, for å få det bekreftet ;)

til kommende besteforeldre og slekt ellers????

Det har ikke vi... Vet ikke helt når vi kommer til å si det, men blir vel sikkert plutselig akkurat etter uke 12 :p Da har vi nådd målet med å holde tett.. "Bare" 3 uker igjen :p
Jeg er kommet til uke 12+5 så jeg har sagt det til nærmeste familie og venner. Mamma har visst det siden uke 5, det første jeg tenkte på når jeg så graviditetstesten var å ringe Mamma. :)

Har fortalt det til "alle". Fortalte det til nærmeste familie i uke 8, og til venner i uke 10. Nå er jeg 12+5, så nå er det ingen hemmelighet lengre :)

Fortalte det til mine foreldre i uke 4 pga dårlig form og vi trengte litt pass til mini. resten av familien fikk vite det i uke 7 og fortalte det på jobben i uke 9. Pga jeg har vært mye trøtt og ondt i rygg og bekken. Nå er jeg 10+6 og ser at enkelte ser på magen. Hehe så om noen spør eller hinter sier jeg det.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Nei har ikke fortalt det til alle enda.

Sent from my iPhone using BV Forum

Har ikke fortalt det til familien enda. Skal på ul i morgen (er da 12+0) og kommer til å fortelle om alt ser bra ut :)

Vi har ikke sagt det til noen, og kommer til å vente enda noen uker selv om uke tolv er der om en ukes tid.
Syns det er kjekt at bare vi vet det, enda en stund

Bare noen venninner fra bv sim vet det :)
Vet ikke når vi forteller til familien.
Håper å få ny ul rundt uke 13-14, så kan vi fortelle da.

❤️ lille ❤️ 24/3-15 ❤️

Er 13+2 og foreldrene og søskene våre vet det. Pluss et par av mine veninner:) skal forteller besteforeldrene våre å resten av slekta om et par uker tenker jeg:) begynner å vises bittelitt også:)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Er kun den ene bror til sambo og kona hans som ikke vet av familie. De suger til å holde hemmeligheter og jeg er ikke på talefot med dem, så sambo får ta det med dem når han selv vil :-p
De kommende oldemødrene vet heller ikke. Di er gamle og senile, så får vente til 12 uker :-p

❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️

Ja, alle i nærme familie (med unntak av tanter/onkler) vet det :) Utrolig deilig å slippe å holde det hemmelig :)

Termin 24.03.14 ❤️

Besteforeldre og tanter og onkler bare

Sent from my iPhone using BV Forum

Her er det bare ene søsteren min med samboer og et vennepar som vet. Dette pga en sammenkomst der vi var alle 6 og det ble vanskelig å skjule. Har tenkt til å vente til etter uke 12 en gang med å fortelle det til flere. Er 9+2 nå, men skal på neste kontroll nært uke 12 så håper på hjertelyd eller ul før vi forteller.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Skal fortelle d i helgen. Er blitt 20 % sykemelt pga bekkenet! Å bor rett ve siden av svigermor så hun vil ane lunten ! Hehe så vi har bestemt oss for å si d til storebror på fredag, min familie lørdag(vi skal i selskap) og hans familie søndag( da skal vi ha selskap) ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Bare søstra mi og samboeren hennes som vet det, og et søskenbarn av mannen som avslørte meg da vi var der på ferie. Resten av nærmeste familie skal få vite det når jeg er 12 uker, og frøkna's 4 års dag skal feires:)

Back
Topp