Jeg tror jeg endelig har kommet i nesting mode! Jeg har handlet en god del allerede, men tror jeg har myyyye igjen! Vi har handletråd inne på skjult, men det er vel ikke noe grunn til å ikke ha et i åpent også, slik at de som vil fra andre måneder kan bidra med tips og triks. Jeg er førstegangs, og har jo ikke peiling på noen ting. Har også få i min omgangskrets som har fått baby nylig. Utstyr forandrer seg jo så nytter ikke å spør de som har 8 åringer..
Vi er på jakt etter en stellematte til å ha opp på kommode (her er jeg veldig usikker på om de fra ikea/jysk/myke matter til 299 er like bra som Saga og Leander til oppi og over 1000 kr).
Bedside crib - senga vår er ganske høy, omtrent 70 cm, er det en som kan bygges så høyt opp? Fikk tips om å sjekke det da jeg kjenner noen som slet pga baby lå lavere enn seng og det ble en treningsøkt hver gang..
Hva slags bilstol gikk dere for? Hvilken vogn?
Kom med dine beste tips og must haves, spør andre om anbefaling
Vi er på jakt etter en stellematte til å ha opp på kommode (her er jeg veldig usikker på om de fra ikea/jysk/myke matter til 299 er like bra som Saga og Leander til oppi og over 1000 kr).
Bedside crib - senga vår er ganske høy, omtrent 70 cm, er det en som kan bygges så høyt opp? Fikk tips om å sjekke det da jeg kjenner noen som slet pga baby lå lavere enn seng og det ble en treningsøkt hver gang..
Hva slags bilstol gikk dere for? Hvilken vogn?
Kom med dine beste tips og must haves, spør andre om anbefaling

var det ikke noe som var i nærheten en gang?
har bare brukt håndduk over etterpå. Vurderer leander nå!