Sniker fra marsLitt spennende å høre hvor mye penger folk har brukt på div innkjøp. Klær til de første månedene, bilstol, vogn, seng, babycall +++.
Selv tenkte jeg at jeg skulle være flink å arve mye. Men har gått i kjøpefella SÅ mye fint man har lyst på til sin første baby.
Har vell kjøpt inn det meste nå og har brukt 35.000kr
Hadde vært morsomt om andre hadde oversikt over sitt forbruk, så jeg evnt kan forsvare meg selv ovenfor samboer haha
Kjøpte vogn og bilstol nytt, så gikk en del til det, samt 2 madrasser, stellematte, badebalje, noe klær og apotekvarer. Vært heldig og fått arve stellebord, sprinkelseng, vugge og tripp-trapp. Babycall, babygym, vippestol, babynest, bæresele og en del klær er kjøpt brukt. Vognpose fikk vi i gave

Vi er også veldig spent på vår på 4 år. Han snuser veldig på alt det «nye» som kommer i hus, men ellers er det lite interesse. Han er derimot veldig interessert og «på» meg - HELE dagen, så han merker nok at noe skjer

han har prøveligget i/på alt han kom til. Men han er sånn på all ting, legger jeg med nyvaska nybretta tøy et sted, kan du vedde på at han går å legger seg på det. Egentlig er han som en katt
Takk for tips!